Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bladproblemen whitewidow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: bladproblemen whitewidow

    Oorspronkelijk geplaatst door Smowkie View Post
    Welke aarde gebruik je? Gebruik je voeding? Zijn nog niet zo groot om een voedingstekort te hebben, dus lijkt eerder een teveel? Of een ec die te hoog is opgelopen door te droge grond ... Zuur je het water af? Grtn
    Ik gebruik plagron Royal batmix voor bemeste grond voor 6weken staat er op ze zitten er nu 3 weken in. heb nog geen voeding gebruikt. Nee zuur mn water niet af ph 6 is goed toch?

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
    Volgens mij is dit gewoon een N gebrek en geen overbewatering. Dan zou je blad ook veel boller naar onder gaan staan en zou je door zuurstof gebrek aan de wortels ook bleke kruinen hebben door een ijzerblokkade. Naar mijn mening is ze stikstof aan het onttrekken aan haar oudste blad.
    de growshop zij dat ook tegen mij. dus heb goeivoeding gekocht dat zou het N level weer op moeten krikken toch ? Heb ze gister een gaatje gedicht dus ze staan nu 1 dag op 12/12 hoelang moet ik nog groei voeding geven ?

    Comment


      #17
      Re: bladproblemen whitewidow

      Tot ze niet meer groeit, of tot ze gaat bloeien, of weer mooi groen is, welke het eerst komt.
      Zal een weekje of twee zijn voor je op bloeivoeding over moet gok ik.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Re: bladproblemen whitewidow

        Hallo Blazehaze,

        Lijkt mij ook eerder een tekort aan voeding dan aan te weinig water (of teveel onder in de pot). Met het wegen van de pot weet je gelijk of je teveel water geeft. Is de pot zwaar dan geen water geven. Weegt de pot nagenoeg niets dan wel water geven.
        Droge aarde weegt namelijk niet veel. Natte aarde daarentegen wel.
        Als een plant te weinig voeding krijgt voedt hij zich van zijn eigen blad en dat kan ook tot gele bladeren leiden.

        Succes met de groei.

        Groetjes Jan

        Comment


          #19
          Re: bladproblemen whitewidow

          game-weed is weed wat groeit langs of op een stapel games
          2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

          Comment


            #20
            Re: bladproblemen whitewidow

            hIMG_0988.jpgIMG_1065.jpgIMG_1066.jpgIMG_1067.jpgIMG_1068.jpg

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            planten worden steeds geler begon bij de onderste bladeren verspreid zich nu ook naar boven heb 4 dagen geleden al goeivoeding gegeven van house&gardin van de zwaan sporenmix maar zie geen verbetering

            Comment


              #21
              Re: bladproblemen whitewidow

              Je hebt dat dan toch wel elke dag gegeven ?

              Cannabis HelpDesk.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #22
                Re: bladproblemen whitewidow

                Lijkt zoals gezegd op N/Mg tekort. Ze schieten nu de bloei in dus hebben ze flink honger.
                Welke voeding geef je nou, hoeveel (EC meter?) en hoe vaak? Hoeveel water geef je?

                Comment


                  #23
                  Re: bladproblemen whitewidow

                  Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                  Je hebt dat dan toch wel elke dag gegeven ?

                  Cannabis HelpDesk.
                  wat elke dag gegeven?bedoel je die h&g voeding? Die heb ik nu 1 ltr over 5planten verdeeld 1keer nu 4 dagen geleden

                  Comment


                    #24
                    Re: bladproblemen whitewidow

                    Ja die. Geef je eens in de 4 dagen water? Of geef je vaker water en niet altijd voeding mee?
                    Heb je nog niet op gereageerd.

                    Elke beurt gewoon voer meegeven op de juiste EC.

                    Comment


                      #25
                      Re: bladproblemen whitewidow

                      nee heb de voeding eerste keer 4 dagen gelden gegeven. en geef om de dag 0,5 ltr water en ze zitten in 18 ltr potten. wat is EC ? moet ik ze vaker groei voeding mee geven ?

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      of moet ik al overgaan naar bloei voeding ?

                      Comment


                        #26
                        Re: bladproblemen whitewidow

                        .....?

                        Comment


                          #27
                          Re: bladproblemen whitewidow

                          Ik zou enkele planten eens apart nemen en enkele dagen geen water geven. Dan merk je vlug of de gele bladeren verergeren. En dan ken je ook het probleem.
                          Punt is dat te veel water of te weinig water omzeggens zelfde symptomen geven. Met je royal batmix zeker geen extra voeding bijgeven.
                          Zou ook LV naar 60% laten stijgen.

                          Comment


                            #28
                            Re: bladproblemen whitewidow

                            Je grond ziet er droog uit, maar ziet er precies zo uit als ik heb gehad, bleek toch veel te vochtig onderin de pot. Ik had hydrokorrels onderin gedaan en gaf ook water vanaf de onderkant, waardoor het een natte boel bleek onderin, kwam ik achter toen ik uiteindelijk maar ging verpotten. De groei stond volkonen stil voor een paar weken.
                            Dus misschien kan je een steekproefje nemen of het onderin toch erg vochtig is?

                            Comment


                              #29
                              Re: bladproblemen whitewidow

                              Nou teveel water kan het niet zijn geef heel weinig en de aarde voelt redelijk droog aan onder er komen nu aardig wat witte haren uit de top en op wat plaatsen onder ook moet ik niet al over gaan stappen op bloeivoeding ? Zal proberen straks foto's te plaatsen

                              Comment


                                #30
                                Re: bladproblemen whitewidow

                                Was het een stekje of uit zaad.

                                is je ruimte donker genoeg heb je van binnen ook getest.

                                Wat is het warmte als het voor de plant donker word
                                Maak regelmatig bovenste grond nat of spuit met wat water.
                                Je moet ook niet je plant/bladeren nat maken tijdens voeding/water geven.

                                Comment

                                Bezig...
                                X