Wat is dit ???

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mrbullet
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2012
    • 233

    #1

    Wat is dit ???

    Korting op 420shop
    DSC04420.jpgDSC04419.jpgDSC04418.jpgDSC04416.jpgDSC04414.jpg
    Hallo,
    dit is mijn eerste kweekje daar ik ook onzeker ben zels na alle goede info op deze site .
    Daarom ook graag jullie mening en ervaring moet ik me zorgen maken ???
    Met dank bij voorbaat.
    Dave

    ps , klein kweekverslag onder : eerste kweekje
    Last edited by mrbullet; 6 March 2013, 15:04. Reden: toevoeging
  • Rodigan
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 1536

    #2
    Re: Wat is dit ???

    Nou dat lijkt op een bal... Gefeminiseerd zaad? Herma of mannetje.
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment

    • General
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2012
      • 919

      #3
      Re: Wat is dit ???

      Herma alert!!! Direct ingrijpen kerel


      mobile message

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Wat is dit ???

        Mannetje/vrouwtje topic.

        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • mrbullet
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Nov 2012
          • 233

          #5
          Re: Wat is dit ???

          Allen bedankt voor jullie reactie ! Zaad is fem. sweet seeds black jack .
          Heb deze al verwijderd , aan 1 plant 2 bolletjes gevonden hopelijk blijft het bij deze .
          Na topic gezien te hebben ben ik wel vrij zeker dat ik bloei zie heb zo van die haartje ook .
          Dus bij deze word het afwachten zeker en dagelijks controleren .
          correct me when i'm wrong .

          mvg
          dave

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          @QnQ : Heb wat foto's genomen wat voor mij bloei lijkt te zijn staan nu van 22/02 op 12/12 .
          Graag je mening , alvast bedankt

          mvg
          dave

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          DSC04424.jpgDSC04428.jpgDSC04430.jpgDSC04431.jpgDSC04432.jpg

          foto's vergeten goed bezig weer ....

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: Wat is dit ???

            Yep, die haartjes is vrouwelijke voorbloei.
            Nog even en dan gaan ze echt in bloei
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • THC Dude
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 2405

              #7
              Re: Wat is dit ???

              Een vrouwlijke pistel met een mannelijk bloemetje ernaast dus een herma als ik me niet vergis.

              Laatste foto rechts onderin zie je hem zitten

              Comment

              • mrbullet
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Nov 2012
                • 233

                #8
                Re: Wat is dit ???

                @cannarebel ,
                Heb deze onder de loep genomen zat een haartje aan maar heb het toch maar verwijderd het is juist op de plaats waar ik getopt heb .
                Ik hou het in elk geval in het oog .

                bedankt voor de opmerking ;

                Mvg
                dave

                Comment

                Bezig...