voor de groei , 70w hps of tl of spaarlamp

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • HJM
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 3714

    #16
    Re: voor de groei , 70w hps of tl of spaarlamp

    HPS is niet geweldig voor de groei. Dan is HPI of TL33 veel beter.
    In elk geval een spectrum tussen 4500/6000 K.
    En welke lamp je ook gebruikt, je hebt 400/600 watt /m2 nodig. Liefst 600 Watt/m2
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment

    • mrbullet
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Nov 2012
      • 233

      #17
      Re: voor de groei , 70w hps of tl of spaarlamp

      hey sole ,

      Ben al paar keer naar alien geweest en was altijd dezelfde persoon maar dat is niet de persoon die me raad gegeven heeft .
      Die keer was het een andere persoon nog nooit gezien wat ouder ook en hij kwam me niet zo geintreseerd in het kweken van wiet over .
      Heb hem tal van vragen gesteld en kreeg maar vage antwoorden dus ga ik niet al teveel voort op wat hij zij van 100w hps .
      Ik heb daar de beslissing genomen om 100 w te nemen op basis van stroomkosten maar eens ik thuis was zag ik al vlug in hoe stom ik geweest was .
      Waarom ? wel 100 watt hpi bestaat niet enkel hps dus met een vsa van 100 w kan je enkel maar hps draaien terwijl je met 150 watt Vsa hps en hpi kun draaien .
      Wat ik eigenlijk wel beter had gevonden maar kom we komen er wel .

      Comment

      Bezig...