Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wie o wie kan me raad geven?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wie o wie kan me raad geven?

    Korting op 420shop
    hallo

    Ik zit met een probleempje
    Ik heb een kast van 140.hoog en.65 bij 65 diep en breed
    Heb er 3 bubblegum in staan onder een 300.watt p&g lamp
    Eerste probleem heb ik.het idee dat ze bijna niet groeien? Al 4 dagen ofzo niet

    En ik zet me.temperatuurmeter op me potten dan is het met lamp aan.27 graden en lamp uit 19 a 20.graden
    En als meter op de grond zet is 24 graden lamp aan en.17 graden lamp uit
    Dit is volgens mij te weinig maar mijn probleem hij staat in me kamer maar ik kan voor zon kleine kast geen verwarming erin zetten
    Dus hoe moet ik dan gaan doen?

    En 3e probleempje 1 plant heeft paarse stengels

    en nog iets sommige bladeren hebben aan uiteinde gele puntje lijkt wel verbrand is dat miss overvoeding? zijn de 2 allergrootste bladeren alleen.

    en ik heb het idee dat ze bijna niet meer groeien terwijl er wel dikke nieuwe scheuten worden aangemaakt. ze staan nu al bijna 3,5 week in de groei onder 300watt lamp.

    schieten ze nog de hoogte in of? want wil gaan scroggen dusja.

    gr

    Hoop dat jullie me kennen helpen

    #2
    Re: wie o wie kan me raad geven?

    een foto brengt vast meer raad

    mijn topic misschien ook, dat te hand kan ik wild gaan gokken op wat er bij jou aan de hand is:

    te kleine potten houden de planten klein, en de groei zal stoppen let op voor wortel rot vanaf nu.
    paarse stengels wijt ik temp verschil dat te hoog is en de koude is vast bij pieken dalen) lager dan 17
    gele bladpunten zijn ind een overvoedingsprobleem geen idee hoe groot de potten zijn en watvoor mix je gebruikt maar planten van 3 en een halve week zijn voor mij en onder spaarlampen nog te jong om voeding te verwerken ..

    we willen hetzelfde dus ik raad je mijn topic aan. succes nog ..

    drop hier ook een foto zodat de kenners kunnen reageren

    Comment


      #3
      Re: wie o wie kan me raad geven?

      he top ja dat temp verschil moet idd verholpen worden.
      ik heb ze in 7 liter potten staan dus echt niet te klein kan het komen omdat ik ze pas getopt had?
      dat het wat langer duurt.

      gr

      Comment


        #4
        Re: wie o wie kan me raad geven?

        ze komen dan ff in shok dusja de groei valt mss wel een paar dagen wat stil..

        Comment


          #5
          Re: wie o wie kan me raad geven?

          De temp is geen groot probleem lijkt mij.

          Maar zonder info over voeding, aarde en een foto kan ik verder weinig voor je doen.

          Voor SKROG heb je in ieder geval een voeding nodig met wat meer stikstof.
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment

          Bezig...
          X