greenhouse wietplantje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wietplantje1994
    Stoner
    Member
    • Mar 2013
    • 24

    #1

    greenhouse wietplantje

    Korting op 420shop
    hallo dit is me eerste kweekje over een greenhouse
    de plantje is nu 4 weken oud en nog zo klein hoe kan dan ? (oa ze is een beetje verbrand sinds vandaag door de lamp)
    Buren-20130324-01001.jpgBuren-20130324-01002.jpgBuren-20130324-01003.jpgBuren-20130324-01004.jpg
    Last edited by wietplantje1994; 24 March 2013, 19:17.
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #2
    Re: greenhouse wietplantje

    Verplaatst naar Vragen binnenwiet kweken, let op waar je je topic plaatst!

    Comment

    • wietplantje1994
      Stoner
      Member
      • Mar 2013
      • 24

      #3
      Re: greenhouse wietplantje

      okee bedankt

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: greenhouse wietplantje

        Grotere potten, goeie grond en véél licht krijg je grotere plantjes van.
        Het valt best mee trouwens, ze lopen misschien 2 weekjes achter, maar het kan inderdaad beter.

        Voor de algehele beeldvorming is het misschien handig als je die teddybeer van je bed haalt voor je foto's maakt.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Rodigan
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 1536

          #5
          Re: greenhouse wietplantje

          Welke lamp gebruik je? Op dit moment steekt ze het meeste energie in het groeien náár het licht van lamp toe...
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

          Comment

          • wietplantje1994
            Stoner
            Member
            • Mar 2013
            • 24

            #6
            Re: greenhouse wietplantje

            ik gebruik alleen in de avond led lampjes en overdag de zon en de temperatuur is rond de 23 graden
            was ver plan om ze van de week in een 15 lt pot te planten heb coco's grond

            Comment

            • Rodigan
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • May 2012
              • 1536

              #7
              Re: greenhouse wietplantje

              Dat kun je best doen, maar dan zul je een degelijke lamp nodig hebben. Het zonlicht op dit moment is nog dat niet en ik vermoed dat je ook geen led lampen van meer dan 100 watt gebruikt. Je hebt veel alternatieven hoor, spaarlampen , Tneon, hps, ...
              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

              Comment

              • wietplantje1994
                Stoner
                Member
                • Mar 2013
                • 24

                #8
                Re: greenhouse wietplantje

                Ja oké ik heb nu een neon groei lamp van 2 x 55 wat

                Comment

                • Rodigan
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2012
                  • 1536

                  #9
                  Re: greenhouse wietplantje

                  Super, daarmee kun je al ferm gaan groeien!
                  Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                  Comment

                  • poepzak200
                    Cronic Grower
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2011
                    • 3081

                    #10
                    Re: greenhouse wietplantje

                    e pik welike soort s dat
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                    Comment

                    • Ricoo
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Feb 2013
                      • 32

                      #11
                      Re: greenhouse wietplantje

                      jaaa coco's moeilijk hoor en vooral als beginnende kweker
                      Geen woorden meer voor zinnen!

                      Comment

                      • wietplantje1994
                        Stoner
                        Member
                        • Mar 2013
                        • 24

                        #12
                        Re: greenhouse wietplantje

                        Okee. Ik heb de coco gezeeft en de merk is greenhouse the docter.

                        Comment

                        • Cookaap
                          Elite Grower
                          • Dec 2011
                          • 2730

                          #13
                          Re: greenhouse wietplantje

                          The Doctor is een heel erge stoned wiet, t was ook mijn eerste soortje. Verder heb ik geen tips and tricks omdat ik toen een pruts setup was. Dat zegt wel meteen dat het een sterk soort is.

                          Comment

                          • wietplantje1994
                            Stoner
                            Member
                            • Mar 2013
                            • 24

                            #14
                            Re: greenhouse wietplantje

                            ja sterk is ze zeker ja

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            zo is me plantje nu
                            GEDC0308.jpgGEDC0304.jpg



                            de plant van 7-4-2013 GEDC0354.jpgGEDC0355.jpgGEDC0356.jpg

                            ze is 14 cm en 6 weken oud ongeveer
                            Last edited by wietplantje1994; 9 April 2013, 19:33.

                            Comment

                            Bezig...