help!? licht cyclus een beetje verpest..

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • reub
    Ultra Stoner
    • Nov 2008
    • 114

    #1

    help!? licht cyclus een beetje verpest..

    Korting op 420shop
    hee ik heb nu mijn plantjes ongeveer 3 weken in de groei
    het probleem:ik heb geen lichttimer en gister ochtend deed ik als gewoonlijk het licht om 6uur sochtends aan maar ik bleef bij een vriend slapen dus ik heb ze nu om de volgende dag om half 5 uitgedaan.
    mijn vraag is is dit heel ernstig?
    want ze zien er niet heel slechter uit ofzo alleen de onderste blaadjes zijn een beetje geel en ik was van plan om morgen gewoon om 6 uur sochtends weer het licht aan te doen en gewoon weer mijn schema aan te houden is dit slim denken julliie?


    Grtz Reub
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #2
    tijdens de groei is dit niet zo erg , hou nu wel weer je uur schema aan.

    Zou je toch niet kijken voor een timer ?

    Grtz

    Comment

    • reub
      Ultra Stoner
      • Nov 2008
      • 114

      #3
      ok thx ja die timer heb ik nu aangeschaft toch wel ff wat handiger kwa uitgaan enzo

      Grtz Reub

      Comment

      • mistie
        Senior Stoner
        Member
        • Mar 2009
        • 38

        #4
        lol een tijdschakelaar is heeel belangrijk en kost niet veel gogo koop er 1 lol en in de groei maakt het niet zoveel uit, planten hebben geen rust nodig dus je kan ze 24 op 24 licht geven , zo blijven je waarden ook constanter

        Comment

        • haze'o'lator
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 1273

          #5
          @ misty,gelieve geen oude berichten te spammen...

          grtzzz

          Comment

          Bezig...