Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

meeldauw!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    meeldauw!!

    Korting op 420shop
    hoi kzit met t volgende probleem ,

    mijn dames zijn helaas t sl8offer van meeldauw geworden ,

    ze hebben al de behandeling gehad tegen de meeldau, nu is min vraag

    de bladeren die al goed waren aangetast, moet ik die verwijderen?

    of schaad dit mijn dames ,

    alvast bedankt voor t antwoord

    #2
    De bladeren die het ergst zijn aangetast verwijderen , verdwijnen zal het niet maar blijf wel doorgaan met de behandeling.

    Grtz

    Comment


      #3
      ja dat weet ik om de drie dagen de bladeren behandelen, harstikke bedankt voor de zeer snelle reactie

      Comment


        #4
        Om te voorkomen kan je een oplossing gebruiken van 10% melk en 20% water, is niet alleen goedkoper maar ook makkelijker en net zo effectief.
        Hou wel deze verhouding aan, want meer melk gebruiken betekent dat je je meeldauw alleen maar voed.

        Soort melk maakt niet uit, misschien dat volle melk voor volle toppen zorgt maar dat is niet getest

        Comment


          #5
          ahahha de ''witte motor'' komt daar dus vandaan

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door rookie View Post
            Om te voorkomen kan je een oplossing gebruiken van 10% melk en 20% water, is niet alleen goedkoper maar ook makkelijker en net zo effectief.
            Hou wel deze verhouding aan, want meer melk gebruiken betekent dat je je meeldauw alleen maar voed.

            Soort melk maakt niet uit, misschien dat volle melk voor volle toppen zorgt maar dat is niet getest

            dat heb je niet helemaal correct
            lees deze topic die een tijdje geleden heb aangemaakt

            http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...auw-t1277.html

            Comment


              #7
              Het is 1/10 melk en 9/10 water,spreek uit ervaring,al die andere midellen helpen ook maar rook dan no liever melk dan die andere rotzooi.

              Mvgr Biggrower

              Comment

              Bezig...
              X