Bloeit mijn plant al?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Teenslipper
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Mar 2013
    • 17

    #1

    Bloeit mijn plant al?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    aangezien dit mijn eerste kweek is, vroeg ik mij af vanaf wanneer reken je de eerste dag van de bloei? Met andere woorden, bloeide mijn plant zaterdag al, vandaag, of nog niet?

    Foto1: afgelopen zaterdag 6-4
    Foto 2 en 3 zijn van vandaag.


    Gr. Ka
    Attached Files
  • General
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2012
    • 919

    #2
    Re: Bloeit mijn plant al?

    Hoelang staat ze al op 12/12?

    mobile message

    Comment

    • Teenslipper
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Mar 2013
      • 17

      #3
      Re: Bloeit mijn plant al?

      Het is een autoflower AK 47

      Comment

      • Cookaap
        Elite Grower
        • Dec 2011
        • 2730

        #4
        Re: Bloeit mijn plant al?

        Het begint eraan te komen, maar ze bloeit nog niet écht

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Bloeit mijn plant al?

          Nee, die witte puntjes op dat blad is verbranding door overvoeding, de bloei komt er wel aan, zal nog één of twee daagjes zijn.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • General
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2012
            • 919

            #6
            Re: Bloeit mijn plant al?

            Wsl wel al voorbloei maar dat kan je niet zien op deze pics....kijk eens in de okseltjes.m.

            mobile message

            Comment

            • Teenslipper
              Junior Stoner
              Nieuw Lid
              • Mar 2013
              • 17

              #7
              Re: Bloeit mijn plant al?

              Hoi hoi,

              Oke, zal eerst maar eens wat minderen met de voeding, vond dat ik al zo weinig gaf maar blijkbaar is het toch nog te veel. Vast een beginners fout, haha.

              Ja zaterdag zag ik al witte sliertjes in haar oksels. Zie foto van afgelopen zaterdag! Dit bedoelen jullie toch?

              Gr. Ka
              Attached Files
              Last edited by Teenslipper; 8 April 2013, 18:17.

              Comment

              • General
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2012
                • 919

                #8
                Re: Bloeit mijn plant al?

                Voila. Proficiat met je vrouwelijke voorbloei!

                mobile message

                Comment

                • Teenslipper
                  Junior Stoner
                  Nieuw Lid
                  • Mar 2013
                  • 17

                  #9
                  Re: Bloeit mijn plant al?

                  Ik heb het gevoel dat ik op een bevalling zit te wachten . Gelukkig het is een meisje...

                  Comment

                  • General
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2012
                    • 919

                    #10
                    Re: Bloeit mijn plant al?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Teenslipper
                    Ik heb het gevoel dat ik op een bevalling zit te wachten . Gelukkig het is een meisje...


                    Schoon gevoel he. Omgekeerd aan china...wij killen de jongens..

                    mobile message

                    Comment

                    • Smowkie
                      Elite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2011
                      • 2684

                      #11
                      Bloeit mijn plant al?

                      Proficiat met je aankomende dochter, het ziet er een flinke uit

                      Comment

                      • Teenslipper
                        Junior Stoner
                        Nieuw Lid
                        • Mar 2013
                        • 17

                        #12
                        Re: Bloeit mijn plant al?

                        Joepie, hij (uh... zij) bloeit! Gister zag ik voor het eerst die witte sprietjes ook in de top van mijn plant. Dit betekent toch dat de bloei gestart is?

                        Gr. Ka

                        Comment

                        • MrGreenFingers
                          Junior Stoner
                          Nieuw Lid
                          • Feb 2013
                          • 15

                          #13
                          Re: Bloeit mijn plant al?

                          jip de bloei is gestart. Nu rustig afwachten en wachten op dikke lekkere toppen

                          Comment

                          • peuker
                            Expert Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2011
                            • 1281

                            #14
                            Re: Bloeit mijn plant al?

                            denk dat je wel nog een week mag wachten voordat je het echte bloei kunt noemen

                            Comment

                            • dishonerd
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Apr 2013
                              • 34

                              #15
                              Re: Bloeit mijn plant al?

                              Iis dit bloei? Ze is 27 cm hoog en denk dat ze nu bloei voeiding nodig heeft inplaats van groei want ze begint de tweede set blaaderen te absorberen ze worden geel. Iemand die kan zegge of ik aan bloei voeding mag beginnen?
                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...