Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Potten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Potten

    Korting op 420shop
    Welke potten gebruik je best? hoge , lage, brede, smalle,...
    De plant kan ongeveer een meterhalf groot worden.

    groeten

    #2
    Hoe groter = hoe beter.

    Dat plant kan ongeveer anderhalve meter groot worden snap ik niet echt, dit ligt eraan hoe lang je hem laat groeien, hoe groot de pot is e.d.

    Bij de keuze van potten moet je ook rekening houden met de afmetingen van je kast / tent; is hij niet zo hoog kies je voor lage potten, is hij niet zo breed/diep kies je voor hogere potten.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      ik heb een 18 liter pot

      Comment


        #4
        zoals weedy zegt hoe groter hoe beter .

        hoe groter, hoe groter dan uw plant wordt
        Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
        Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

        sigpic

        Comment


          #5
          Als je vierkante gebruikt kunnen er meer staan dan ronde .

          Grtz

          Comment


            #6
            Curverboxen FTW
            Die zijn 30 liter, gaatjes in boren van onderen en je bent vertrokken
            Kosten ook misschien 3-4eu stuk wat niet zo duur is dacht ik. Je kan ze vast wel goedkoper vinden zelfs...

            Greetzzz

            Jona

            Comment


              #7
              Dat kan goed Jona

              Wel moeten ze donker zijn, dus het licht mag er eigenlijk niet doorheen komen. (Toch?)
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                Ja klopt, maar ik vond er direct die geen licht doorlieten. Had eerst roze op het oog maar die waren uitverkocht voor ik terugkwam
                Anders gwoon met folie afplakken indien ze doorzichtig zijn, moet ook goed zijn denk ik.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
                  Hoe groter = hoe beter.

                  Dat plant kan ongeveer anderhalve meter groot worden snap ik niet echt, dit ligt eraan hoe lang je hem laat groeien, hoe groot de pot is e.d.

                  Bij de keuze van potten moet je ook rekening houden met de afmetingen van je kast / tent; is hij niet zo hoog kies je voor lage potten, is hij niet zo breed/diep kies je voor hogere potten.
                  de plant kan idd maar een anderhalve meter worden door men kast die maar zo hoog is.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
                    Curverboxen FTW
                    Die zijn 30 liter, gaatjes in boren van onderen en je bent vertrokken
                    Kosten ook misschien 3-4eu stuk wat niet zo duur is dacht ik. Je kan ze vast wel goedkoper vinden zelfs...

                    Greetzzz

                    Jona
                    okay thx jona kga dat eens proberen



                    greets

                    Comment

                    Bezig...
                    X