computer fan

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kweek
    Retired
    • Nov 2008
    • 16

    #1

    computer fan

    Korting op 420shop
    hoi ik heb een vraagie,heb een kast staan van 70x70x120 en heb ik rechts onder een computer fan geplaatst voor de lucht aanvoer. En nou was mijn vraag als dat eigenlijk wel voldoende was.
  • Weedy
    Ultra Grower
    420 MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2248

    #2
    Welke lamp heb je erin zitten?

    Natuurlijk moet je ook een afvoer hebben, links boven in dan.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment

    • kweek
      Retired
      • Nov 2008
      • 16

      #3
      ik heb een duo flour groei spaarlamp van leafman en in van 2x 55 wat

      Comment

      • kweek
        Retired
        • Nov 2008
        • 16

        #4
        ja een afvoer heb ik er ook in links boven ja. maar ik vind dat er weinig lucht naar binnen komt had eerst een badkamerfan er boven op gemaakt, maar na dat ik hier had gelezen dat het beter was om de lucht van onder telaten komen heb ik hem aangepast

        Comment

        • Weedy
          Ultra Grower
          420 MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2248

          #5
          Moet voldoende zijn lijkt mij, je kunt er overigens altijd meer inzetten.


          Denk eraan niet meerdere berichten onder elkaar te posten, als je iets wilt zeggen kun je dat doen dmv de 'EDIT / BEWERK' button bij je voorgaande bericht.
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment

          • kweek
            Retired
            • Nov 2008
            • 16

            #6
            oke dan. en bedankt!

            Comment

            Bezig...