Beginner maakt top-fout ??!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • TTR
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 120

    #1

    Beginner maakt top-fout ??!!

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Weet niet helemaal zeker of ik het wel goed gedaan heb.
    Want zie de foto,resultaat van proberen te toppen.
    Zag net wat films en twijfel enorm nu.....
    Zo ja(dat het fout is) , wat is het gevolg?
    Zie wel 2 nieuwe sprieten ontstaan maar weet niet wat er gebeurd,of de hoofdtop enigzins terug groeit ?
    Kan iemand mij hier wat wijzer in maken?

    Foto0019.jpgFoto0023.jpg

    Beginners-leerproces in progress
    Last edited by TTR; 16 April 2013, 22:11. Reden: nieman reageert ,vorige topic 400 views geen reactie :s
  • Rodigan
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 1536

    #2
    Re: Beginner maakt top-fout ??!!

    Als het nog geen weken geleden is dat je getopt hebt, is het perfect normaal dat je nu 2 kleine scheutjes hebt.
    Welke lamp gebruik je?

    Groetjes
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment

    • TTR
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 120

      #3
      Re: Beginner maakt top-fout ??!!

      Hi Rodigan,top dank vd reactie!!!
      Ik gebruik 400 watt Hps.
      Groetjes

      Comment

      • Rodigan
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 1536

        #4
        Re: Beginner maakt top-fout ??!!

        Da's een goeie lamp, maar die staat misschien wat te hoog boven je plantje? Tussen de 40-45 cm zou ideaal moeten zijn. Ze lijkt nogal gestrekt.

        Btw, 'k weet niet welke soort het is, maar heel lang zou ik toch niet meer wachten om de klok op 12-12 te zetten..
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

        Comment

        • TTR
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 120

          #5
          Re: Beginner maakt top-fout ??!!

          Rodigan ,denk idd dat er enigzins wat gestrektheid is opgetreden,dat is de oorzaak van in het begin in de groei fase,de lamp er een meter boven hebben gehad ipv 40 cm
          zie mijn http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s-kweekverslag.
          Verders staan ze nu 5 dagen op 12/12 al !

          Het zijn Amnesia Haze plantjes.

          Comment

          Bezig...