Welke relais?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • xirb22
    Expert Stoner
    • Oct 2012
    • 85

    #1

    Welke relais?

    Korting op 420shop
    Ik weet niet echt veel van elektra (behalve dan hoe je het aansluit) dus kan iemand me de naam geven van een relais waarmee mijn tijdschakelaar niet doorbrand? Kheb 1x 400W HPS.

    Alvast bedankt.
    Last edited by xirb22; 19 April 2013, 10:30.
  • Gio5000
    Expert Stoner
    Member
    • Dec 2011
    • 79

    #2
    Re: Welke relais?

    HUH??????

    Lees het zelf eens terug, snap je het zelf???

    Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk
    Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

    Comment

    • Smowkie
      Elite Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 2684

      #3
      Welke relais?

      Davin schakelkast googlen

      Comment

      • xirb22
        Expert Stoner
        • Oct 2012
        • 85

        #4
        Re: Welke relais?

        Oorspronkelijk geplaatst door Smowkie
        Davin schakelkast googlen
        Das wel meteen weer een smak geld. Zijn er geen goedkoperen op de markt? ik hoorde dat je in een growshop er al van 20 euro kan kopen, welke zijn dat dan?
        Toch al bedankt voor je antwoord :p

        Comment

        • General
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2012
          • 919

          #5
          Re: Welke relais?

          Werk al jaren zonder relais maar dan wel met een duurdere tijdsschakelaar van een frans merk. Die branden nooit door

          mobile message

          Comment

          • bramonius
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Feb 2012
            • 793

            #6
            Re: Welke relais?

            ik heb je even een PM gestuurd, want wat je wil is niet duidelijk en wat je bedoelt
            is volgens mij bij jou zijde niet duidelijk. we storten ons erop

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: Welke relais?

              Davin is wel zo'n beetje de goedkoopste.
              Geen gewone timertjes gebruiken bij 400W hps. Ook niet die zogenaamde "deze kunnen ook" van de growshop.
              Zelfbouw is geen optie laat je al merken, dus voor de goede nachtrust, en je verantwoording tegenover je medebewoners is een timer met relais noodzakelijk.

              Tja, of je moet 4 mabo's (of Bonpet) om je kwekerij heen hangen, maar dan zit je ook al snel tegen de 400 euro.
              Fireknockouts kan ook, die zijn goedkoper, zo'n 55 euro/stuk.
              Maar dan weet je wel dat, mocht je goedkope timertje smelten, eventuele brand snel automatisch geblust wordt.

              Kwestie van prioriteiten zeg maar ..
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Poffertjesporem
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2010
                • 1113

                #8
                Re: Welke relais?

                http://www.conrad.nl/ce/nl/Search.ht....8.230.4000+1+

                Niet te duur, werkt prima. met wat extra capaciteit, zodat je b.v. je luchtbevochtiger tegelijkertijd kan schakelen.

                Grtz.

                Comment

                Bezig...