WW ontkiemt en gezaaid ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Whitebud
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 568

    #16
    Re: WW ontkiemt en gezaaid ?

    ohhhh okeeee dan... hahaha dan komt t vast en zeker allemaal dik in orde

    edit: heb je die tent al? zo nee dan zou ik iets hogere nemen.. 140 is toch best laag.
    sigpic

    Comment

    • Noob007
      Expert Stoner
      Member
      • Apr 2013
      • 76

      #17
      Re: WW ontkiemt en gezaaid ?

      ja ze is 160 heb vo mij 1tje laten samen stellen door eugrowshop dus da zel wel in orde zijn alle hoop ik!
      en het is maar 1x aankoop dus das hoog gng he 160 ? moet geen bomen hebben he

      grts

      Comment

      • Whitebud
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • May 2011
        • 568

        #18
        Re: WW ontkiemt en gezaaid ?

        nou.. 160 is helemaal niet zo heel erg hoog.. je moet ook je pothoogte meerekenen en je lamp (altijd fijn als je wat speling hebt aan de bovenkant ...

        het rekensommetje is eigenlijk best eenvoudig: tent hoogte - (pothoogte + lamphoogte + lampafstand) = wat je overhoud voor je plantje
        sigpic

        Comment

        • Noob007
          Expert Stoner
          Member
          • Apr 2013
          • 76

          #19
          Re: WW ontkiemt en gezaaid ?

          kan ik mss met breedere potten werken, als dat handigger moest zijn spaar ik wat hoogte

          Comment

          • Whitebud
            Junior Grower
            MemberLucky Member
            • May 2011
            • 568

            #20
            Re: WW ontkiemt en gezaaid ?

            Als je hoogte wil besparen... kijk dan eens hier SpeesCees zweert erbij
            sigpic

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #21
              Re: WW ontkiemt en gezaaid ?

              Meteen op 12/12 zegt niet veel over de hoogte. Dat is heel erg afhankelijk van de soort.
              Kleine potten gebruiken, 6L ofzo, dat helpt wel mee, dan kun je er mooi 4 in zetten.
              160 is een mooie hoogte hoor, wat voor lamp ga je erin hangen ?
              250W HPS of wat anders ? Ik heb 2 setjes TNeon naast elkaar hangen in zo'n tentje.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Noob007
                Expert Stoner
                Member
                • Apr 2013
                • 76

                #22
                Re: WW ontkiemt en gezaaid ?

                hoe zie ik de onderkant van mijn zaadje ? de mooi afgeronde kant of da wit puntje en het zaadje ziet daar ook wa rood !
                Mvg

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                ja ik zou voor de 250 hps gaan .. wat is tneon is da goe en prijs ?

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                voor mijn tent zou ik deze pakken zou me het voordeligste uitkomen

                maar zou ik zo een davin 12 pakken of niet vo 1 lamp van 250 is dat echt nodig ?

                gtrs

                Comment

                • Noob007
                  Expert Stoner
                  Member
                  • Apr 2013
                  • 76

                  #23
                  Re: WW ontkiemt en gezaaid ?

                  mijn zaadje steekt in de grond nu dacht ik bij mezelf ik zet lmijn potje buiten wel met plastic over en gaatjes in bij mij op de rijgel in het zonnetje lijkt me op deze moment wel
                  aangenaam +20 graden in de zon hoor hier

                  Comment

                  • Noob007
                    Expert Stoner
                    Member
                    • Apr 2013
                    • 76

                    #24
                    Re: WW ontkiemt en gezaaid ?

                    dame komt kijken ziet er goed uit is da normaal dat het zo geel zie ?
                    grts

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #25
                      Re: WW ontkiemt en gezaaid ?

                      Geel komt van teveel of te weinig water. (meestal teveel bij n00bz
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • Noob007
                        Expert Stoner
                        Member
                        • Apr 2013
                        • 76

                        #26
                        Re: WW ontkiemt en gezaaid ?

                        hier een fototje slechte kwaliteit carmera niet bij de hand al ingepakt voor verhuis

                        ons white widowke en best plastiek al van pot of nog wachten ?
                        WW.jpg

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        niemand ?

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #27
                          Re: WW ontkiemt en gezaaid ?

                          Plastic eraf, veel licht geven, en een week geen water erbij.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          • Noob007
                            Expert Stoner
                            Member
                            • Apr 2013
                            • 76

                            #28
                            Re: WW ontkiemt en gezaaid ?

                            ok thx ganjamaster

                            Comment

                            Bezig...