Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help! Wit aan de onderkant van de stam

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help! Wit aan de onderkant van de stam

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal!
    Heb net ff goed me plantjes bekeken en kwam tot de conclusie dat een te weinig voeding heeft maar das niet zo erg..
    Een ander plantje heeft aan de onderkant van zijn stam een soort witachtig laagje, net alsof er zout aan vast zit gekoekt(net zoals bij die te gezouten zonnepitten soms weet je wel?) Kan ff geen foto maken maar misschien dat iemand hier dit herkent. Verder ziet de plant er gezond uit, geen rare dingen en kleur is ok

    bij voorbaat dank

    Greetz

    #2
    Meeldauw .

    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...mel-t2292.html.

    Grtz

    Comment


      #3
      Hmmm heb het gelezen maar er zit niks van op de bladeren, en t pluist ook niet. Het zit er echt keihard op, maar goed als het dan een schimmel is kan ik m t beste zo snel mogelijk maar uit me tentje halen nietwaar? Bedankt bobo

      Edit: Heb net goed gekeken en alle 5 hebben ze dat witte. Het ziet er niet echt uit als "spul" wat er op zit, de stammen hebben die kleur. Nou ja ik wacht wel tot ik een foto heb voor een second opinion in de hoop dat t mee valt. Zou toch erg zonde zijn

      Edit weer: bij 3 van de 5 is echt erg aan de onderkant, andere 2 is t "opkomend"
      Dus tja kga maar nieuwe stekkies regelen dan he
      Last edited by nosferatu; 16 December 2008, 23:01.

      Comment


        #4
        niet paniekeren 90% van de zaailingen hebben dat! dat is niets ergs,en je kan het er zo afhalen ook...

        grtzzz

        edit: ik zie net dat je stekken hebt,die hebben het normaal wel niet...

        dan zal het toch een soort van schimmel zijn!

        Comment


          #5
          gewoon even een foto posten dan kunnen we vaststellen wat het is alles is te verhelpen

          niet je planten uit je tent halen
          2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
          http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

          Comment


            #6
            Ok is goed, foto's komen dr aan

            Comment


              #7
              ok hij is genomen met een telefoon maar tis redelijk duidelijk te zien volgens mij

              Comment

              Bezig...
              X