Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verpotten?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    verpotten?

    Korting op 420shop
    hee ik heb al gezocht naar een topic hierover maar ik kon er geen vinden.
    mijn vraag is dus hoe moet je je plant in een andere plantenbak verpotten?


    Grtz Reub

    #2
    als de pot is volgeworteld hou je de plant op zn kop en pak je de steel tegen de aarde aan het meest onderaan.
    dan trek je vorzichtig de plant uit de pot.

    zo heb ik het gedaan en ging het goed.

    doe wel voorzichtig!...ik wil niet schuldig zijn dat je plant stuk gaat

    wacht even met overpotten totdat ervaren kwekers het zelfde zeggen want mischien zit ik wel fout


    Comment


      #3
      he thx man het is gelukt in de chat box zeiden andere ook al dat het zo moest heb het simpelweg maar ook gewoon zo gedaan en het is gelukt

      Grtz Reub

      Comment


        #4
        Heb nu 7 planten(5de week bloei) in een te kleine bak staan.Zeg me aub dat ik ze mag verpotten in een 65l bak.Kan leven met enkele dagen groeistop.Voeg nieuwe potgrond toe etc

        Peace Out

        Comment


          #5
          ja ik ozu de uwe ook verpooten .

          hoe; dus hou de stam(steel) van uw plantje tss uw wijs en middelvinger, dan draai ge het potje om en maakt ge een kuil in de nieuwe pot evengroot als uw vorige pot en dan steekt ge uw plantje erin!

          Greetz
          Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
          Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

          sigpic

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door StevOOOhh View Post
            Heb nu 7 planten(5de week bloei) in een te kleine bak staan.Zeg me aub dat ik ze mag verpotten in een 65l bak.Kan leven met enkele dagen groeistop.Voeg nieuwe potgrond toe etc

            Peace Out
            Ik kan me voorstellen dat ze relatief groot zij? Want indien ze reeds in 10l+ potten zitten kan je niet zomaar, zoals PITcrew zegt, gaan verpotten aangezien het wel wat weegt en niet zo stabiel is. Wat ik gedaan heb is aan een vriend om hulp vragen want alleen 10literpotten gaan verpotten, daar komen brokken van, trust me. Weegt ook wel iets zo wat vochtige aarde. Je wilt niet dat je je plant laat vallen en dat je stammetje of iets dergelijks breekt he

            Greetzzz

            Jona

            Comment

            Bezig...
            X