beste vrienden allemaal, heb een klein probleempje...
men eerste kweek op zaad:
9x liberty haze van barneys farm
die heb ik ontkiemd tussen vochtige watjes wat perfect lukte, na ongeveer 24 uur kon ik ze in het potje steken.
het is een voorgroeipotje van 10x10x13 deze gevuld met zaai en stekgrond
eerst ingewaterd met startbooster van aptus(wortelstimulator)
na ongeveer 2 dagen stonden alle dames boven
de eerste blaadjes waren in aanmaak, heb ze dan afgezuurd water gegeven
dag later waren de blaadjes al iets groter en begon de groei van de tweede internode begon zichtbaar te worden, die dagb hebben ze niet gehad
de dag later was alles een beetje verder gegroeid en heb ze aptus starbooster en regulator meegegeven ongeveer 50 ml per potje en vanaf dan zijn de plantjes niet veel meer gegroeid en we zijn nu ongeveer vier dagen later en ze groeien héééééééééél héé ééél langzaam, maar is te verwaarlozen.
ze staan in een secret jardin propogator met een armatuur 2x75 watt t neon op ongeveer 20 cm boven de potjes
luchtvochtigheid is 80 procent en temperatuur is tussen de 23 en 26 graden
lamp staat op 24/24
kan iemand mij aub vertellen wat er gebeurd is waardoor er geen verdere ontwikkeling is en miss niet onbelangrijk na dag 2 groeide er al een worteltje onderuit het potje maar heb deze terug naar binnen geleid...
mvg bjorno
men eerste kweek op zaad:
9x liberty haze van barneys farm
die heb ik ontkiemd tussen vochtige watjes wat perfect lukte, na ongeveer 24 uur kon ik ze in het potje steken.
het is een voorgroeipotje van 10x10x13 deze gevuld met zaai en stekgrond
eerst ingewaterd met startbooster van aptus(wortelstimulator)
na ongeveer 2 dagen stonden alle dames boven
de eerste blaadjes waren in aanmaak, heb ze dan afgezuurd water gegeven
dag later waren de blaadjes al iets groter en begon de groei van de tweede internode begon zichtbaar te worden, die dagb hebben ze niet gehad
de dag later was alles een beetje verder gegroeid en heb ze aptus starbooster en regulator meegegeven ongeveer 50 ml per potje en vanaf dan zijn de plantjes niet veel meer gegroeid en we zijn nu ongeveer vier dagen later en ze groeien héééééééééél héé ééél langzaam, maar is te verwaarlozen.
ze staan in een secret jardin propogator met een armatuur 2x75 watt t neon op ongeveer 20 cm boven de potjes
luchtvochtigheid is 80 procent en temperatuur is tussen de 23 en 26 graden
lamp staat op 24/24
kan iemand mij aub vertellen wat er gebeurd is waardoor er geen verdere ontwikkeling is en miss niet onbelangrijk na dag 2 groeide er al een worteltje onderuit het potje maar heb deze terug naar binnen geleid...
mvg bjorno

Comment