herma of niet?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ikke84
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2012
    • 143

    #1

    herma of niet?

    Korting op 420shop
    DSC_1380.jpgDSC_1382.jpgDSC_1383.jpgDSC_1386.jpg
    kan dat na 3w bloei? slecht kom zeg en laten staan of weg doen
  • Hasharin
    Grower
    MemberLucky Member
    • May 2010
    • 694

    #2
    Re: herma of niet?

    Hoi ,

    Jij hebt duidelijk een hermafrodiete plant , de bel is ook al open gegaan en heeft denk ik ook al stuifmeel gelost . Ik zou ze weg doen , al kan je ze er ook afknippen , geleidelijk aan goed controleren of er meer zijn en ze er allemaal afknippen .

    Welke soort is dit ?

    Grtz Hash
    Last edited by Hasharin; 8 May 2013, 17:41.
    Geniet nooit met mate !

    Comment

    • ikke84
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Nov 2012
      • 143

      #3
      Re: herma of niet?

      strawberry van spliff seeds

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      en heb inderdaad stuifmeel gevonden zou best mijn tent wassen of is het al te laat

      Comment

      • Hasharin
        Grower
        MemberLucky Member
        • May 2010
        • 694

        #4
        Re: herma of niet?

        Ja , als je er al gevonden hebt zal het te laat zijn copain . Andere planten in de tent zullen er wel wat van opgevangen hebben ook dan , khoop voor jou dat het niet te veel (potent) was . Eventueel de tent goed uitwassen kan nooit geen kwaad .


        Grtz Hash
        Geniet nooit met mate !

        Comment

        • peuker
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2011
          • 1281

          #5
          Re: herma of niet?

          is waarschijnlijk al te laat eens er stuifmeel te vinden is dan zullen die dames wel al bestoven zijn waardoor je zaad in je toppen zult hebben,ik zou opnieuw beginnen maar eerst je tent volledig uit kuisen grtz en zo te zien waren je plantjes fem maar hebben ze door stress mannelijke ballen beginnen produceren

          Comment

          • ikke84
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Nov 2012
            • 143

            #6
            Re: herma of niet?

            zou ik dan beter ze niet allemaal er terug in zetten en kijken wat er van komt

            Comment

            • peuker
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2011
              • 1281

              #7
              Re: herma of niet?

              je zou dat kunnen doen en telkens de ballen verwijderen maar ze zijn ondertussen al bestoven dus zie ik het nut niet om ze te laten staan maar het is nog altijd jou keuze dusja kies maar

              Comment

              • mildred
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2012
                • 766

                #8
                Re: herma of niet?

                je kan de ballen wel verwijderen...

                je kan beter je stress even bekijken hoe of wat waarom moment van de waarheid.... mischien voor de volgende keer..
                scheelt je een hoop eieren.. als het een beetje mee zit en je hebt er zin in.. kan je natuurlijk je ballen plukken..

                suc6

                Comment

                • ikke84
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2012
                  • 143

                  #9
                  Re: herma of niet?

                  heb ze laten voorgroein onder tl lamp mss komt het daar door het is bij de stawberry geworden en mss iest te moeilijk soort
                  ga de volgende keer een soort voor beginners nemen

                  Comment

                  • Smowkie
                    Elite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2011
                    • 2684

                    #10
                    Re: herma of niet?

                    Ging je ze onlangs al niet wegnemen?

                    Comment

                    • ikke84
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2012
                      • 143

                      #11
                      Re: herma of niet?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Smowkie
                      Ging je ze onlangs al niet wegnemen?
                      die ene wel de andere ben ik nieuwsgierig wat er van komt of is er echt niks meer aan te doen

                      Comment

                      Bezig...