Kweek vroeger afronden,kan dit????

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Biggrower
    Retired
    • Dec 2008
    • 73

    #1

    Kweek vroeger afronden,kan dit????

    Korting op 420shop
    Zou een weekje vroeger klaar willen zijn,daar ik verhuis,
    is dit mogelijk en hoe doe je dit????

    Mvgr. Biggrower
  • Miss Mist
    Retired
    • Dec 2008
    • 104

    #2
    Te vroeg oogsten is zonde van je kweek. En het geeft je meer kans op toprot / schimmels.
    Je opbrengst is lager en van een lagere kwaliteit. Ook zien je toppen er minder mooi uit.

    Ik raad het je niet aan.

    Comment

    • groeienmoetenze
      Retired
      • Dec 2008
      • 36

      #3
      Vroeger oogsten doe je volgens mij door de lamp gewoon 2uur sneller te laten uit gaan dus 10u licht ipv 12u dan bloeien ze sneller af.
      Maar je zult wat gewicht inleveren maar das ook alles kwaliteit gaat volgens mij daardoor niet achteruit.
      Greetz

      Comment

      • BaZe
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2008
        • 282

        #4
        ligt eraan hoever ze zijn soms zijn de kristallen al eerder amber

        en de kwaliteit gaat echt niet verloren wel het gewicht want de toppen kunnen niet uitdikken zet anders een paar foto's dan kunnen we zien of het wel te doen is tis maar een weekje dus echt veel verschil zie je denk ik niet
        2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
        http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

        Comment

        • Biggrower
          Retired
          • Dec 2008
          • 73

          #5
          Zal vanavond een paar foto's op zetten.
          Wat info;
          Mo ham-ram(soort)
          Pot 11L
          23/12 Begin 5de week bloei(eerste topvorming) en heb ik nog 28 dagen(4weken)
          Hombox xl 600w adjusted wing
          10 dagen groei onder 250 hpi
          23/12 zij ze in totaal 50 dagen oud(10dagen 24/24)(40dagen 12/12)

          Comment

          • Biggrower
            Retired
            • Dec 2008
            • 73

            #6
            Helabatjes,
            Hierbij m'n verslag :

            http://jointjedraaien.nl/wietforum/f29/mo-ham-ram-sweed-seeds-t2907.html

            Mvg Biggrower

            Comment

            Bezig...