Opbrengst ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Timothy
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jun 2012
    • 5

    #1

    Opbrengst ?

    Korting op 420shop
    Heb 4 amnesia staan in 20 liter poten ze staan op batmix onder 600 watt lamp 4 weken groei. wanneer ik ze in de bloei ga zetten doe ik nog een 600 watt er bij en dat 9 weken lang wat zal mijn opbrengst zijn?
  • Rodigan
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 1536

    #2
    Re: Opbrengst ?

    657,2594557 gram, kleine afrondingsfout inbegrepen.
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment

    • Tu sheng peng
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 194

      #3
      Re: Opbrengst ?

      Heb je wel significant afgerond ?
      sigpic

      Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

      Comment

      • Rodigan
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 1536

        #4
        Re: Opbrengst ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Tu sheng peng
        Heb je wel significant afgerond ?
        Nee niet echt Maar uh Thimothy het zal niet zo veel nut hebben denk ik om 2x600 watt op 4 planten te zetten, tenzij ze, wat amnesia wel kan natuurlijk, een vrij groot oppervlak gaan bestrijken.
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

        Comment

        • Timothy
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Jun 2012
          • 5

          #5
          Re: Opbrengst ?

          vrij groot oppervlak zeker ja daarom ook lange 18 uurs periode

          Comment

          • moreweed
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2009
            • 5939

            #6
            Re: Opbrengst ?

            maak er een contest van zou ik zeggen, met een prijsje voor degene die het juiste gewicht heeft geraden. Anders kan je er donder op zeggen dat de reacties melig zullen blijven (ik moest mezelf ook al terugfluiten...)
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment

            • angel777
              Cronic Grower
              • Mar 2010
              • 3409

              #7
              Re: Opbrengst ?

              4 plantjes 400 gram
              kun je weer 'nhalf jaar gratis van roken
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment

              • EL Guerilliero
                Advanced Grower
                • Nov 2012
                • 1090

                #8
                Re: Opbrengst ?

                je zal teweinig hebben .. en uit pure miserie nogmaals moeten herbeginnen om terug genoeg te hebben ?

                Comment

                • JohnnyHaze
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2012
                  • 912

                  #9
                  Re: Opbrengst ?

                  je opbrengst na deze kweek zal dan zijn dat je de volgende keer een betere planning maakt; nee 4 plantjes onder 2x600watt
                  dit is veel te weinig mits ik een hele vreemde fantasie moet maken met 4 zwaar lange horizontaal geknakte amneesjes waarbij alle zijtakken omhoog zijn gaan groeien die je tent opvullen in en supervette scrogg , maar daar ga ik nu even niet vanuit
                  hoe groot is je tent/ruimte eigenlijk?

                  gr JohnnyHaze

                  Comment

                  • den bolle
                    Elite Stoner
                    • Jul 2009
                    • 142

                    #10
                    Re: Opbrengst ?

                    @rodigan .
                    Wat een vraag man!

                    Comment

                    • Sole mio
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2012
                      • 808

                      #11
                      Re: Opbrengst ?

                      433,764gr
                      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                      Comment

                      • TheWolf
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2012
                        • 189

                        #12
                        Re: Opbrengst ?

                        Op de kop juist Sole

                        Even on topic: Licht heeft wel een grote invloed op de de hoeveelheid maar er zijn zot van andere dingen die hier bij meespelen..

                        Comment

                        • moreweed
                          Exquisite Grower
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2009
                          • 5939

                          #13
                          Re: Opbrengst ?

                          opbrengst : 0 gram , 500 euro boete en de komende 10 jaar geen woningbouwvereniginghuisje
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment

                          • ceBep
                            Retired
                            • Jun 2009
                            • 4745

                            #14
                            Re: Opbrengst ?

                            Aan één kant begrijp ik de fixatie wel om zoveel mogelijk rookwaar te krijgen uit je eigen kweek.
                            Maar aan de andere kant heb je de realiteit!
                            Je krijgt wat je toekomt of tenminste wat je planten je toe willen. Dit is gerelateerd aan de soort, de zorg, eventueel gecreëerde ideale omstandigheden, enz, enz.

                            Een opbrengst voorspellen is onmogelijk, zelfs voor een kweker die al zijn hele leven lang zichzelf voorziet van zijn eigen wietjes.

                            Wees blij wat je gegeven wordt en als je geluk hebt heb je een rokertje uit je eigen keuken welke zoveel meer genot geeft dan een kilo troep.......................waar die ook weg moge komen.

                            Comment

                            • jooms88
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2012
                              • 244

                              #15
                              Re: Opbrengst ?

                              met een beetje geluk: 356.4499885g, met een beetje pech: 0.0000000000001

                              Comment

                              Bezig...