Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bio Shark

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bio Shark

    Korting op 420shop
    Is er iemand die ervaring heeft met Bio Shark Dislike.


    ik zou graag willen weten vanaf waneer ik dit moet gaan toepassen kan er weinig over vinden op de verpaking staat alleen wekelijks op het gewas spuiten .
    of kon ik dit al vanaf dag 1 al gebruiken?

    ik hoor het graag,

    grtz.....

    #2
    Bio producten zijn wel beter voor je kweek, maar geven vaak wel extra rotzooi en stank.
    Waarschijnlijk zal het product wel goed zijn.

    Raad je alleen aan om je planten ermee te besproeien en het niet rechtstreeks toe te voegen aan je voedingsvat. Kan problemen geven met het ph/ec waardes die je niet goed krijgt.

    Comment


      #3
      Precies dat was ik ook van plan net voor de lamp uit gaat even benevelen.
      Maar ik weet niet of je hier in de groei al mee moet beginnen of wanneer je de bloei ingaat .voor meer info zie kweekverslag http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...eek-t2724.html.

      grtz.

      Comment


        #4
        Je kweekt onder 600 watt hps. Dan is het niet slim om de planten te bevochtigen terwijl de lichten aanstaan!
        Grote kans dat je de bladeren dan verbrand (waterdruppels werken dan als kleine vergrootglazen). Ken je misschien wel van vroeger. Fikkie stoken met een vergrootglas en zonlicht.

        Beter kan je licht benevelen vlak nadat de lichten uit zijn en zeer licht benevelen, ongeveer 1,5 uur voordat de lampen aangaan.
        Doe het niet teveel en hou je luchtvochtigheid in de gaten. Want je wil geen rot / schimmels!

        Als je planten eenmaal in de bloei staan moet je geen bestrijdingsmiddelen meer gebruiken, het verneukt je toppen en je wiet gaat er niet beter van smaken. Heb je dan nog last van ongedierte, gebruik dan natuurlijke vijanden. Dus zet preventief beestjes in je hok (wat sowieso beter is dan (bio) bestrijdingsmiddelen).
        Als je preventief beestjes uitzet om bijvoorbeeld spint te voorkomen, dan mag je natuurlijk geen bestrijdingsmiddelen meer gebruiken.

        Comment

        Bezig...
        X