Help In verband met geur !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Grisley
    Junior Stoner
    • Apr 2013
    • 15

    #1

    Help In verband met geur !

    Korting op 420shop
    Beste smoorbuddies.

    Ik woon in een huurappartement van 7verdiepen hoog +1klein appartementje boven het 7de.

    regelmatig word er hier zwaar geblowed, veel rook veel geur .. en dit soms het hele jaar door !

    Zelf heeft er niemand 3jaar lang nu niet geklaagd daarover . Ik weet niet of zij dat rieken maar boeit mij eigenlijk niets omdat dit legaal is .

    nu wil ik zelf een klein hoekje instaleren met een 250watter hps. ongeveer een 4tal planten..

    wie denkt nu wat over deze situatie win win of win en fail.
  • peuker
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2011
    • 1281

    #2
    Re: Help In verband met geur !

    zowiezo win win en voor de geur zijn er genoeg dingen die kan gebruiken beginnende bij een koolstoffilter

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Help In verband met geur !

      Als er het hele jaar door zwaar geblowed wordt en dat is op de gang te ruiken ga je vast wel een keer nieuwsgierigen aantrekken, daar kun je op wachten denk ik.
      Maar zolang je geen bezoek krijgt is het een win situatie, en het gaat ook al een tijd goed.

      Zolang het goed gaat, gaat het goed, da's toch in de meeste gevallen zo.
      Je kunt zelf alvast een andere slaapplaats regelen voor als het fout mocht gaan, dan heb je dat ook alvast gecoverd.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Wietefras
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2013
        • 4374

        #4
        Re: Help In verband met geur !

        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
        Je kunt zelf alvast een andere slaapplaats regelen voor als het fout mocht gaan, dan heb je dat ook alvast gecoverd.
        lol, lekker droog :cool:

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment

        • Sole mio
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2012
          • 808

          #5
          Re: Help In verband met geur !

          Zolang je je tentje niet aan al je bezoekers laat zien komt het wel goed.
          Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

          Comment

          • Grisley
            Junior Stoner
            • Apr 2013
            • 15

            #6
            Re: Help In verband met geur !

            haha bedankt voor alle reacties hierop ! Mijn vriendin komt soms thuis en zegt dan als ik voor de deur sta dan riek ik uwe weedgeur!

            maar heb hier nooit problemen mee gehad! heb wel eens politie over de vloer gehad en die hebben toen alle kamers doorkeken en hebben niks illegaals gevonden ofzo. dit kan ook wel goed van pas komen want als kweker word je gevat en als gebruiker bij huiszoeking niet.

            dus als ik alles beetje begrijp meer aan de verluchting doen en alles beetje incognitto!

            Thx

            Comment

            • h4x0rh4nk
              Plantje
              Nieuw Lid
              • Aug 2014
              • 10

              #7
              Re: Help In verband met geur !

              Wellicht beetje laat om nog te reageren op dit topic, maar het voornaamste waar ik me zorgen over zou maken is het feit dat in de meeste huurcontracten staat dat er geen wiet verbouwd mag worden en als dit toch gedaan word dat de woningcorporatie je hebt huis uit kan zetten.

              Wil geen party-pooper zijn, maar denk dat je in een huurhuis toch voorzichtig moet zijn en wellicht je contract met de woningcorporatie er even op moet naslaan.
              http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/36366-h4x0rh4nk-buitenkweek-verslag-2014

              Comment

              • Grisley
                Junior Stoner
                • Apr 2013
                • 15

                #8
                Re: Help In verband met geur !

                Deze topic mag van mij dicht! alles staat op andere locatie garagebox.

                Comment

                Bezig...