Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag over mijn HAZE plantjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraag over mijn HAZE plantjes

    Korting op 420shop
    Mijn sativa plantje staat al drie weken te bloeien, kan ik zie als nog aftoppen.
    Is er risico dat plantje ziek word?

    Alvast bedankt.

    #2
    Kunt ge ze niet buigen? Stengel tussen 2 vingers plat knijpen en ombuigen. Tis een beetje laat om in de bloeifase te gaan toppen, kzou het effect daar niet van weten.

    Comment


      #3
      ik zou ze niet meer toppen is niet zo'n goed idee tijdens de bloei

      gewoon doen wat beowulf zeg
      2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
      http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

      Comment


        #4
        Ik zal het zo proberen.
        Bedankt.

        Comment


          #5
          Ik heb die van mij uit noodzaak nog moeten toppen (powerplants) en zo stoppen ze eigenlijk gewoon te groeien, ze gaan ook geen 2 uitlopers vormen. Ze stoppen gewoon. Achteraf bekeken had ik ze beter geknakt of afgeplooid. Als je even mijn topic bekijkt zie je dat ik met van die touwtjes ze wat van de lamp wegtrek, het blijkt te helpen denk ik. Maar toppen zou ik ZWAAR AFRADEN! Je neemt veel potentieel weg naar mijn mening.
          Wat je ook kan doen is het stammetje tussen twee vingers nemen en het een BEETJE 'pletten' zodat je het wat kan omplooien waardoor je hem horizontaal laat hangen. Zo heb je weer wat hoogtespeling. Want als ze te dicht bij je lamp gaan dan verbranden die haartjes van je toppen en gaat tenslotte je top bruin worden en krijg je wat rot of daar toch een grote kans op. Je denkt er maar eens over

          Greetzzz

          Jona

          Comment


            #6
            Bedankt Jona voor je advies, 2 van 5 plantjes te groot geworden en ik heb wat controlletjes gebruikt om planten weg te trekken.
            Ik denk dat bij inpakken van zaden wat mis gegaan , want deze plant moet maximaal 90/100 cm hoog worden. En deze 2 nu al 1.60 cm hoog. Mijn tent is 200 cm hoog en zie blijven groeien. Ik heb al wat toppjes en da's goed nieuws.
            Ik zal even wat foto's plaatsen .

            Comment


              #7
              Even wat anders?

              Ik heb nog een vraag.
              Is het normaal dat onderste blaadjes gaan dood en vallen af? 5de week bloei?
              Sommige zijn 'n beetje uitgedroogd en andere gewoon vallen. Niet veel, ik denk 2/3 per plant.
              Planten zijn groot geworden en onderste bladen krijgen weinig licht, maar dat is logisch.
              Voeding en Ph zijn OK. Boven gaat alles goed, prima kleur en heb al trichomes.

              Comment


                #8
                2-3 blaadjes per plant is niet erg naar mijn mening. De hoogte van je plant hangt van meerdere factoren af zoals de ruimte die je plant heeft en de hoogte van je lamp ed. Wat op de verpakking staat hoeft niet altijd zo te zijn maar daarom kan je best de goede zaden hebben hoor.

                Succes met je planten. Peace!

                Comment

                Bezig...
                X