Is deze NPK verhouding goed voor de bloei?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • spacefrog
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2012
    • 156

    #1

    Is deze NPK verhouding goed voor de bloei?

    Korting op 420shop
    Verhouding is 4-6-6 met sporenelementen.
    Is dit goed voor de bloei of heeft het te veel aan N?
  • HJM
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 3714

    #2
    Re: Is deze NPK verhouding goed voor de bloei?

    Valt wel mee, zolang het maar geen extreme sativa is.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment

    • spacefrog
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Nov 2012
      • 156

      #3
      Re: Is deze NPK verhouding goed voor de bloei?

      Gaat vooral om hybrides. Wellicht gebruik ik nog wat PK1314 om de verhouding wat op te rekken lijkt mij wel een slim plan?

      Comment

      • HJM
        Wicked Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2010
        • 3714

        #4
        Re: Is deze NPK verhouding goed voor de bloei?

        Vanaf week drie van de bloei, maar dan tot EC 1,2 met de basis voeding en dan tot de gewenste EC met PK.
        Hou er wel rekening mee dat fosforzuur ook P meebrengt. Alles met mate dus.

        SuperFK is beter dan gewoon PK 13-14
        De PK van Gold Label Nutrients (0-12-11) bevat ook polyfosfaten. Aanrader dus voor klein gebruikers.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment

        • spacefrog
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Nov 2012
          • 156

          #5
          Re: Is deze NPK verhouding goed voor de bloei?

          Heb hier die van plagron staan is meen ik gewoon 0-13-14 maar laat de EC enorm omhoog schieten in het reservoir.

          Comment

          Bezig...