Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plz help

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    plz help

    Korting op 420shop
    hellow spijtig genoeg is tijdens de bloei gebleken dat de 4 plantjes die ik staan had alle 4 mannelijk zijn. hoe zou dit toch kunnen komen? kan het aan lichtspleetjes liggen in de kast of mss omdat ik geen ph meter heb? weet iemand raad want zolang ik geen oplossing heb heeft het geen zin om opnieuw een kweekje te doen.

    grtz

    #2
    Kijk even naar je kweektopic, ik heb er een post gedaan wat mijn mening erover is:
    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...post34211.html

    Niet opgeven man, gewoon terug van start gaan met de kweekjes!!!!!!
    We staan achter je!

    Keep it up!

    Comment


      #3
      koop lekker 4 vrouwtjes dat worden geen mannetjes als je je even omdraaitlees in de tussentijd lekker rustig alles over wiet

      Comment


        #4
        koop 4 vrouwtje ik vindt het wat zonde van het geld ; voor het zelfde koopt ge een gewoon pakketje zaadjes waarin er allemaal vrouwtjes zitten waarbij het pakketje niet femenised zijn.

        gewoon altijd wat extra zetten doe ik ook altijd.
        maar dit 4 plantjes allemaal mannekes dit is echt brute pech hebben.

        ja en kweken zij met euforische dagen en op 1dag kan het allemaal naar de kloten zijn. dit is bij alles zo. zet nieuwe en die oude zijn meteen vergeten (dit heb ik ook gedaan ik was ooit eens mijn verwarming vergeten uitzetten en ze waren kapot op 75 graden.die waren ongeveer levend gekookt!! en toen had ik ook efkes geen zin meer MAAR DENK AAN DE TOEKOMST)

        Greetz
        Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
        Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

        sigpic

        Comment


          #5
          waarom uit zaad ? ik lees da hier veel da snap ik echt nie lol

          Comment


            #6
            @ misty: omdat een zaadplant veel beter tegen ziektes kan en ook minder snel last heeft van ongedierte dan stekken!

            en gelieve geen oude berichten te spammen!

            grtzz

            Comment


              #7
              bovendien kun je met zaden veel makkelijker 100en verschillende soorten kopen wat bij stekjes niet kan, dan moet je maar net geluk hebben dat het en gunstig soortje is of ook echt die soort is

              en een wietplant uit zaad ziet er ook veel mooier uit als uit een stekje,een stekje groeit zo slordig

              en stekjes kan je toch helemaal nergens kopen

              groet

              Comment

              Bezig...
              X