1e plant, beetje hulp nodig.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • eMtsuJ
    Plantje
    Nieuw Lid
    • May 2013
    • 11

    #16
    Re: 1e plant, beetje hulp nodig.

    Nu staan ze reeds een tijdje (2 weken) in bloei maar die blijven groeien als een gek, de grootste is nu al zo groot als men tent zelf. Ik weet dat ik had moeten scroggen ofzo maar ben volop bezig met werken en verbouwen dat ik er simpelweg geen tijd voor heb. Ga deze plantjes binnenkort misschien moeten wegdoen omdat we een tijd terug bij de ouders gaan wonen .





    Comment

    • Kill3r008
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 431

      #17
      Re: 1e plant, beetje hulp nodig.

      Wow ze zien al groot/goed uit...
      Maar wegdoen... Je bedoeld gewoon in de vuilnisbak?

      Comment

      • eMtsuJ
        Plantje
        Nieuw Lid
        • May 2013
        • 11

        #18
        Re: 1e plant, beetje hulp nodig.

        Jah mee naar men ouderlijk huis nemen is geen optie. en kan da ni effe te koop zetten op ebay ofzo he :p

        Comment

        • bl0wsmurf
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Jun 2013
          • 6

          #19
          Re: 1e plant, beetje hulp nodig.

          Ik heb nog wel plek ghehe.

          Comment

          Bezig...