plant beweegt

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • fakaboys
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Jun 2013
    • 17

    #1

    plant beweegt

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Ik ben nieuw hier en zal mezelf ook gelijk even voorstellen, ik ben Fakaboys (ten minste zo noem ik me..)

    Ik heb sinds een weekje een klein binnenplantje, allemaal heel leuk.
    maar die plant die beweegt voortdurend uit het niets, is dit normaal?
    ik bedoel er staat geen raam open of iets.

    groeten
  • TomZ
    Stoner
    Member
    • May 2013
    • 24

    #2
    Re: plant beweegt

    Lijkt me sterk...

    Misschien heb je een plant met Parkinson!

    Comment

    • fakaboys
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Jun 2013
      • 17

      #3
      Re: plant beweegt

      ik ben heel serieus.
      nja ik denk dat ik de pastoor maar ga bellen...

      Comment

      • TomZ
        Stoner
        Member
        • May 2013
        • 24

        #4
        Re: plant beweegt

        Beetje exorsimse kan geen kwaad toch?

        Zou je het kunnen filmen?
        Last edited by TomZ; 3 June 2013, 11:25.

        Comment

        • Cookaap
          Elite Grower
          • Dec 2011
          • 2730

          #5
          Re: plant beweegt

          Het kan zijn dat die naar het licht groeit. Hoelang duren die bewegingen?

          Comment

          • Tribez
            Retired
            • Sep 2012
            • 3

            #6
            Re: plant beweegt

            Misschien heeft ze het koud. Brrr

            Comment

            • fakaboys
              Junior Stoner
              Nieuw Lid
              • Jun 2013
              • 17

              #7
              Re: plant beweegt

              nou het is me vanmorgen opgevallen en al die tijd beweegt ze al..
              Ik heb het gefilmd en via youtube geupload alleen die duurt vrij lang, zodra die klaar is zal ik hier een linkje posten

              Comment

              • HR83
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • May 2011
                • 1046

                #8
                Re: plant beweegt

                kom maar op met die link


                ik ben benieuwd naar je bezeten plantje

                maybe its Devil Kush hmmm
                __________________________________________________ ______________

                When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                sigpic

                Comment

                • fakaboys
                  Junior Stoner
                  Nieuw Lid
                  • Jun 2013
                  • 17

                  #9
                  Re: plant beweegt

                  is het trouwens niet slecht als een plant veel beweegt?

                  http://www.youtube.com/watch?v=CnKhnTcPcgM

                  Comment

                  • HR83
                    Advanced Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2011
                    • 1046

                    #10
                    Re: plant beweegt

                    tsja,...

                    dit komt door de verwarming,... de warme lucht stijgt op, gaat langs de bladeren en doet ze bewegen....

                    helaas geen pastoor nodig...

                    dit is helaas niet zo goed voor je plantje, de warme lucht is veeel te droog en te warm

                    beter op een andere zonnige plek neerzetten (buiten??)



                    succes!!


                    hou ons op de hoogte als de plant begint te wandelen


                    __________________________________________________ ______________

                    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                    sigpic

                    Comment

                    • fakaboys
                      Junior Stoner
                      Nieuw Lid
                      • Jun 2013
                      • 17

                      #11
                      Re: plant beweegt

                      ahahah waarom ben ik daar zelf niet opgekomen...
                      ze is eigelijk van iemand anders, maar die heeft hem hier achtergelaten.
                      diegene heeft ook liever dat ze binnen staat. maar zou ik haar buiten kunnen zetten?
                      dan zou ik haar ook moeten overpotten in een grotere pot neem ik aan?

                      Comment

                      • HR83
                        Advanced Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2011
                        • 1046

                        #12
                        Re: plant beweegt

                        hehehe...

                        de plant is flink gestrekt, dus buiten zetten is zeker een optie

                        overpotten lijkt me verstanding, want ik denk dat ze anders omvalt buiten.

                        tot de eerste lob blaadjes in de nieuwe aarde , en huppa naar buiten
                        __________________________________________________ ______________

                        When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                        sigpic

                        Comment

                        • fakaboys
                          Junior Stoner
                          Nieuw Lid
                          • Jun 2013
                          • 17

                          #13
                          Re: plant beweegt

                          de lob blaadjes zijn die twee onderste? of het kiemvliesje? moet ik er dan nog iets van voeding bij doen of is verse grond voldoende?

                          Comment

                          • HR83
                            Advanced Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2011
                            • 1046

                            #14
                            Re: plant beweegt

                            geen voeding, verse grond heeft 1,5 - 3 weken voeding

                            lob blaadjes komen uit het zaadje, het zijn de eerste twee, zien er uit als... tsja, geen wietblad

                            1125060-fasen-van-de-kiemkracht-van-een-hardloper-boon.jpg
                            __________________________________________________ ______________

                            When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                            sigpic

                            Comment

                            • fakaboys
                              Junior Stoner
                              Nieuw Lid
                              • Jun 2013
                              • 17

                              #15
                              Re: plant beweegt

                              tof, bedankt! ze staat ondertussen al buiten in verse grond.

                              Comment

                              Bezig...