geduld geduld geduld...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Medical-Spliff
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2011
    • 2061

    #16
    Re: geduld geduld geduld...

    mooi bijgeknipt hoor
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment

    • Smowkie
      Elite Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 2684

      #17
      Re: geduld geduld geduld...

      Zien er goed uit
      Doe zo verder

      Comment

      • kielside
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 445

        #18
        Re: geduld geduld geduld...

        goed bezig ! moest je zien dat er onderaan nog scheutjes naar het licht proberen te geraken maar dat ze te hard moeten werken om aan het topdek te geraken en de topjes klein en fluffy blijven kan je die ook nog verwijderen om zo die verspilde energie naar de bovenste dikke toppen door te sturen ! hou het groen ! greets

        Comment

        • royalcheese1grow
          Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2013
          • 672

          #19
          Re: geduld geduld geduld...

          bedankt voor de reactie's
          @ kielside : ja zo hangen er wel een paar bij zal deze morgen ook nog verwijderen, dikke toppen is waar we voor streven..

          Comment

          • royalcheese1grow
            Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2013
            • 672

            #20
            Re: geduld geduld geduld...

            hartbrekend nieuws, ik ontdekte vandaag beestjes op mijn planten.. ze zijn echt klein fluffig wit kopje ik gok op spint ?, er zitten ook al wat grotere tussen precies echt mini spinnetjes.. weet iemand wat ik nog kan doen ik zit momenteel in week 6 bloei

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #21
              Re: geduld geduld geduld...

              Ja...twee weken geleden zat je in week 2, en nu in week 6.
              De vraag is hoe je aan spint in je tent komt.
              Zolang je geen planten van buiten erin zet of onbehandelde stekken gebruikt zou je die niet zo snel moeten krijgen.
              Er zijn weinig oplossingen denk ik omdat je sowieso niet meer kunt spuiten, dan zou je nog roofmijtjes kunnen kopen, mits je 100% zeker bent dat het spint is wat je hebt.

              Over beestjes staat ook vanalles in de helpdesk
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • royalcheese1grow
                Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2013
                • 672

                #22
                Re: geduld geduld geduld...

                ja dat was fout ze zijn 22 mei in de bloei gegaan, kan het dat deze er al van het begin in zit ? heb deze niet nieuw gekocht..
                kan ik deze alleen in de growshop halen woon namelijk in belgie..

                Comment

                • kielside
                  Son of the Bong
                  MemberLucky Member
                  • May 2012
                  • 445

                  #23
                  Re: geduld geduld geduld...

                  ai makker wat vreselijk om dit te lezen... ik weet hier weinig over. hoop dat ze erdoor komen ! hou ons op de hoogte. greets

                  Comment

                  • HR83
                    Advanced Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2011
                    • 1046

                    #24
                    Re: geduld geduld geduld...

                    roofmijt kan je ook via je lokale tuincentrum bestellen

                    best niet te lang mee wachten
                    __________________________________________________ ______________

                    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                    sigpic

                    Comment

                    • royalcheese1grow
                      Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2013
                      • 672

                      #25
                      Re: geduld geduld geduld...

                      ja ik heb een gokje gewaagt omdat ik het toch niet wilde om mijn plantjes te verliezen, heb ik in een tuincentrum KB naturen gekocht op basis van koolzaadolie voor groenten fruit en sierplanten.. er stond wel vermeld niet boven de 25.c dus heb ik de afzuiging wat harder gezet en ik moet zeggen het is er nog wel maar het is bijna tot een minimum gedaalt, maar het kon zijn dat je nog een tweede keer moest spuiten, ga ik misschien nog wel doen ook, ik vrees alleen een beetje voor mijn eindresultaat dat mijn wietje niet meer zo lekker gaat smaken.. maar ik zou toch wel graag gedroogde topjes zien hangen

                      Comment

                      Bezig...