heb ik mijn dame goed getopt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Budah_lova
    Retired
    • Dec 2008
    • 16

    #1

    heb ik mijn dame goed getopt

    Korting op 420shop
    Ik heb net 1 dame getopt.

    alleen weet ik niet zeker of ik het goed heb gedaan.

    hieronder de foto's?









    groeten Budah
  • DaZeD
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 466

    #2
    Ja, da's perfect é, gewoon het topje afknippen zoals je gedaan hebt.
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    Comment

    • Budah_lova
      Retired
      • Dec 2008
      • 16

      #3
      dank je wel man.

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door DaZeD
        Ja, da's perfect é, gewoon het topje afknippen zoals je gedaan hebt.
        Afsnijden met een scherp mesje is nog net iets perfecter. Geneest de wonde sneller.

        Comment

        • Budah_lova
          Retired
          • Dec 2008
          • 16

          #5
          Hallo Beowulf,

          ik heb het express met mijn nagel en duim gedaan omdat ik dat op deze forum had gelezen.

          Gelukkig heb ik 5 plantjes en kan ik experimenteren.
          Ik zal ook een plantje met een scheermesje doen.
          kijken wat sneller geneest.

          groetjes,
          Budah

          Comment

          Bezig...