Mededeling

Collapse
No announcement yet.

temperatuur regelen in tent

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: temperatuur regelen in tent

Heb zelfde probleem, al komt dat niet echt als een verassing met het weer van de afgelopen dagen.
    Heb nu mobiele airco gebruikt uurtje voor de lamp uitgaat,dan hebben ze het wat frisser in de zogenaamde nacht, dan uurtje voor de lamp aangaat dan is de kamer terug een wat "betere temp" om de dag te beginnen.
    Ook dan nog uurtje voor wanneer het buiten wat afgekoeld is, dan werken die toestellen pak beter en dan blijft men kamer goed tot de dag erna.

En het gaat hier wel ocharm over één tneon armatuur maarja, als je verse lucht 30°C is kun je niet echt verwachten dat het veel koeler als 30° wordt onder de lampen. toen ik in deze ruimte met Hps werkte(zonder airco) was dat ook niet te doen deze tijd van het jaar, ik was het op het einde zo kotsbeu dat ik men temp meter uit frustratie eruit heb geflikkerd en op gevoel verder gedaan, kon toch niet meer doen, uiteindelijk viel het wel mee qua opbrengst

Dus Sole mio, idd als je verse lucht hebt die rond 20-25°C is kun je je afzuiger vergroten indien de lucht die je afzuigt die hoge temp al heeft = airco the way to go
    ( en snachts draaie helpt ook veel zeker tijdens de bloei, vanaf 22u savonds valt er wel lucht van 20-25° maar tijdens groei is het wel eens kaka )
    Last edited by Dylero; 7 July 2013, 23:03.
    2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

Comment

solo mio ik heb een hok van 1 x 1 en 2.30 hoog 600 watt en 1000 m3 afzuiger die ik met deze temp buiten vol open draai en ik heb nu een temp van 26 a 27 gr in het hok draai ik hem op 50% dan knalt ie meteen na 34 gr

Comment

Natuurlijk ben je 's zomers bijna verplicht om 's nachts te draaien.
        Overdag met je lampen aan gaan zitten als het 30 graden is, is vragen om problemen.
        Van een lamp gaat die lucht idd niet koeler worden, dus liefst haal je verse lucht van onder de 25 klein nulletje Cee.
        Desnoods kun je dan gaan koelen met een airco maar die verbruiken een hoop energie. 441459193163840130.png
        Het verschilt erg per model, maar 2000Watt per uur is niks bijzonders.
        Een grote fan met een emmer ijsklontjes erachter kan ook, maar da's tijdelijk, en je LV zal wat oplopen.

De lucht die je uit je tent/hok zuigt voer je het liefst af, naar buiten.
        De lucht die je tent in moet, moet uit een koelere ruimte, bijvoorbeeld van onder de vloer, of uit de spouw.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ja idd stroom verbruik van die krengen zijn redelijk hoog ja mijne 900 watt , maarja in mijn situatie heb ik echt geen andere keus, en die 3 uurkes per dag enkel in de zomer achja betaal die tientjes graag als men baby 's het maar naar hun zin hebben
          2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

Comment

Bezig...
          X