Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste plant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste plant

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal! Ik zit op kot in Gent en samen met mijn bovenbuur zouden we graag samen 1 of 2 plantjes zetten. Nu is dit voor ons allebei de eerste keer. We hebben ook niet echt een benul van hoe we het moeten onderhouden en nog enkele details. Daarom vraag ik jullie bij deze hoe we dit best moeten aanpakken. Ook nog een opmerking : is het gemakkelijker/beter om het binnen of buiten te zetten? Alvast bedankt! En we hopen op toch beetje uitgebreide hulp aangezien we echt amateurs zijn op het gebied van kweken. Het smoren daarentegen....

    Yooow!

    #2
    Re: Eerste plant

    Misschien best eerst hier goed lezen. Hebben jullie op kot een plaats waar je een beetje discreet je plant kan zetten zodat het niet teveel opvalt voor de kotbaas? Hoe wil je het in het weekend regelen, of blijven jullie tijdens het weekend op kot? Buiten zetten is natuurlijk het makkelijkst, dan heb je geen verlichting nodig, de zon doet dat werk dan. Voor de rest kan je best veel lezen hier op dit forum maar ik vermoed dat jullie je tijd nu vooral nodig hebben om te blokken.

    Comment


      #3
      Re: Eerste plant

      De kotbaas komt niet op onze koten. Hmm op zich laten we de plant 1 dag alleen namelijk de zaterdag. Zondag avond komen we al terug dus ik zie niet zo een groot probleem daar in. We hebben hem nu reeds buiten gezet. Het heeft veel blaadjes maar is nog redelijk klein. We gaan hem proberen overpotten in een grotere pot morgen

      Comment


        #4
        Re: Eerste plant

        Oorspronkelijk geplaatst door waldekvilvoorde View Post
        De kotbaas komt niet op onze koten. Hmm op zich laten we de plant 1 dag alleen namelijk de zaterdag. Zondag avond komen we al terug dus ik zie niet zo een groot probleem daar in. We hebben hem nu reeds buiten gezet. Het heeft veel blaadjes maar is nog redelijk klein. We gaan hem proberen overpotten in een grotere pot morgen
        binnen gaat het natuurlijk wel sneller maar dan moet je toch wat investeren in lamp, afzuiging enz. die zaterdag gaat geen probleem zijn hoor, ik ben elk weekend van vrijdag tot zondag weg. geef ze vrijdag gewoon wat meer water. greets

        Comment


          #5
          Re: Eerste plant

          vraag is wat voor soort plant heb je , binnen soort of buiten soort , wat is de herkomst van jou zaad , is wel fijn als je dat weet voor je er werk insteekt , zet je planten die beter binnen gedijen , buiten of anders om , doen die planten het niet zo goed , gevolg ziekte ,schimmel ,etc met gevolg dat je teleurgesteld word met opbrengst , of slechte ervaringen !!! begin eens met een sterke buiten soort , kun je beetje ervaring opdoen , en leren !!! binnen kweken vraagt ook meer van je beurs , kost gewoon geld , lampen ,afzuiging etc!!! allee mannekes veel suc6 met de kweek , en welkom op dit forum !

          Comment


            #6
            Re: Eerste plant

            Best is een autoflower te nemen

            Comment


              #7
              Re: Eerste plant

              en hoe staat het met jullie dames ? greets

              Comment


                #8
                Re: Eerste plant

                Net zoals mij, kijk een beetje op google en wat verslagen enzovoorts.
                Je steekt er zeker wat van op.

                Comment

                Bezig...
                X