Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mat wit of zwart/wit

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mat wit of zwart/wit

    Korting op 420shop
    ik ben nu ook met een kweekruimte bezig maar ik irriteer me mateloos aan die lijn van ductape die ik over de naden van de 2 rollen zwart wit folie heb moeten plakken

    nou is mijn vraag: als ik nou mijn hele hok mat wit verf, is dat dan net zo goed als zwart/wit folie?

    of is je hok bekleden met zwart/wit folie gewoon het allerbest??

    alvast bedankt
    Last edited by hobbyist; 29 December 2008, 10:34.

    #2
    Koop gewoon witte ducktape int vervolg


    Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

    Comment


      #3
      als het van die grijzen ducktape is ; normaal gezien weerkaatst die het ligt ook
      Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
      Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

      sigpic

      Comment


        #4
        @ creezr als je nou een antwoord geeft die ergens op slaat kunnen de mensen hier jou misschien ook wat meer respecteren. jij spamt overal maar een beetje,

        weet je niks over verf of zwart/wit folie, of heb je het zelfs nooit in de handen gehad, hou dan gewoon je mond en laat anderen die er wel enige ervaring mee hebben gewoon antwoord geven...

        En als ik overal jou kinderlijke posts zie ben je ook nog geen 18 volgens mij

        of ik nou wit, zwart, zilver, grijs, of goud ductape gebruik, die naad blijft lelijk, daardoor lijkt mijn hok niet strak...



        @ pitcrew lees de vraag eens goed, de vraag luidt: is mat wit verven net zo goed als zwart wit folie???
        dat zilveren ductape ook reflecteerd wist ik ook wel en werd ook niet gevraagd


        nogmaals als nou alleen mensen die er ervaring mee hebben antwoorden, of die dit al eens hebben getest, dan komen er ook nuttige antwoorden op dit forum, daar hebben we allemaal wat aan
        als je wil spammen ga je lekker naar het fok forum

        maargoed als zwart/wit folie dus beter is als verf laat ik het zitten... kan verf NET zo goed ga ik verven

        groet
        Last edited by hobbyist; 29 December 2008, 10:37.

        Comment


          #5
          gij zegt just dat ge u irriteerd omdat der ducktape aanhagt .


          wtf ik zeg gewoon dat ge daar niet mee moet inzitten. dat ducktape weerkaatst

          wtf is u probleem.



          hierbij zeg ik trek uw plan der mee . ik probeer ook alleen maar te helpen.

          verf het in het wit en als niet goed is. hangt er dan nog ne keer een laagsken zwart wit folie over.

          Groet


          en stel int vervolg u vragen wat beter. (wrm verfen en een ander zwart wit folie aanhangen als het nu zo perfect is)
          Last edited by PITcrew; 29 December 2008, 10:51.
          Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
          Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

          sigpic

          Comment


            #6
            heey hobbyist,

            ik heb me hokje ook zelf gemaakt en ik heb het geverft idd ik heb hem 3 keer in de witte grondverf gezet en dat is net zo goed als folie .
            De kleur weerkaatst lijkt mij en niet speciaal de folie .

            mzzl

            Comment


              #7
              de verf weerkaats het licht ook,maar zwart wit folie heeft een reflectie van 89% en dat kun je met verf nooit behalen!

              ik heb in een plastikfabriek gewerkt waar ze zwart wit folie maakte,daarom dat ik weet dat het 89% reflecteerd...

              veel succes met je hokje! grtzzz

              Comment


                #8
                @ pitcrew als je nou de vraag eens leest snap je waarom ik wil gaan verven.want dat heb je nog steeds niet gedaan.

                lees trouwens alle vragen in alle topics eens wat presiezer want jij geeft altijd van die antwoorden waar je niks aanhebt of al beantwoord zijn.


                maar jij snapt mijn vraag blijkbaar niet...

                IK HEB NU zwart wit folie op de muren zitten maar telkens als ik mijn hok binnenstap om eraan te werken irriteer ik me mateloos aan de banen duktape..

                ik snap ook wel dat die ductape ook reflecteerd maar het gaat er nu om dat ik al die banen duktape slordig vind ogen.

                als dus blijkt dat meerdere mensen zeggen dat mat wit verven net zo goed is trek ik alle zwart/wit folie er weer af en verf ik het mat wit..

                en waarom ik dat doe of wil: ik ben gewoon secuur en doe het graag in 1 keer perfect.. strakke witte muren vind ik persoonlijk veel netter lijken als al dat zwart wit folie met ductape overal eraan vastgeplakt.. ziet er gewoon niet uit.


                @phg27 thnx man, dus dat werkt net zo goed zeg je, maar heb je ook al een hok met zwart wit folie gehad dan? anders kun je natuurlijk nooit echt zeggen dat verven net zo goed is..... aangezien je misschien niet echt weet hoe het met zwart/wit folie gaat. geen vergelijking..

                maar het is dus niet zo dat een glad oppervlak beter reflecteerd dan een ruw oppervlak???

                groet

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator View Post
                  de verf weerkaats het licht ook,maar zwart wit folie heeft een reflectie van 89% en dat kun je met verf nooit behalen!

                  ik heb in een plastikfabriek gewerkt waar ze zwart wit folie maakte,daarom dat ik weet dat het 89% reflecteerd...

                  veel succes met je hokje! grtzzz
                  kijk dit is nou iemand die weet waar ie over praat, dit zijn ook de antwoorden die mensen verwachten als ze iets vragen.

                  thnx haze'o'lator goed bezig

                  groet

                  ps sorry voor de dubbelpost,
                  Last edited by hobbyist; 29 December 2008, 11:42.

                  Comment


                    #10
                    of je kan ook dubbelzijdige plakband kopen en de zwart wit folie overlappen dan zie je je naden van je ducktape ook niet

                    en graag gedaan collega,we zijn er om elkaar te helpen he

                    grtzzz

                    Comment


                      #11
                      heb net een paar soortjes lijm gekocht, ben nu aan het testen welke ik het best kan gebruiken en dan verlijm ik de 2 rollen gewoon netjes aan elkaar,

                      oogt veel strakker vind ik

                      en zou ik evt zo'n bus sproeilijm op de achterkant van de folie kunnen spuiten zodat de folie helemaal aan de muur blijft plakken? nog iets strakker

                      groet

                      Comment


                        #12
                        ja dat kan je ook doen,dan blijft hij zeker strak

                        Comment


                          #13
                          gehe dat is precies wat ik wil aangezien mijn meubilair ook allemaal strak, en wit is (geen handvaten push to open enz, alles weggewerkt, alle muren zo strak als plastic gestuckt, minimalistisch,ruim,overzichtelijk, geen rondslingerrende apparatuur, enz enz)

                          sluit straks mijn kweekhok mooi maar onzichtbaar aan op mijn interrieur

                          voor de 1 misschien niet zo belangrijk, maar ik erger me er kapot aan ik heb ductape altijd als een noodoplossing gezien voor veel dingen.. je kan het bijna overal wel voor gebruiken, tent plakken boot plakken band plakken touw van maken auto's mee slepen t reflecteerdt t kan afdichten je kan er iemand mee vastbinden of z'n bek laten houden je kan iets mee opangen of aan elkaar plakken of repareren enz enz alles kan met ductape,

                          maar het is vaak niet de mooiste of de beste oplosing, dus als het anders kan doe ik het liever anders.. mjah dat ben ik en daar kwam bij dat ik 2 weekjes vakantie had (nu nog 1) en ik ook de tijd heb om lekker thuis te klussen dus een uurtje meer of minder werk maakt dan ook niet uit, lekker de afvoerbuis van de 9wkn oude micro kweek een heerlijke ww en top44 lucht in de kamer laten blazen, bateraartje erbij, en rustig doorstreven naar perfectie

                          thnx maar weer

                          groet

                          Comment


                            #14
                            Zoveel verschil zal het ni maken als ge het wit verft. vdb's hokje is ook gewoon geverfd als ik da goe kan zien. Het gaat sowieso om de tint wit, maakt niet uit of dat folie is of verf. Dus voor die paar procenten kunt ge uw hokje gewoon laten opgaan in uw meubilair.
                            Over ergernissen gesproken: tis duct tape. < a duct: a pipe, tube or channel which carries a liquid or gas. Ze halen diene rol niet uit et gat van een eend ofzo.

                            Comment


                              #15
                              met hoeveel % reflecteerd de juiste tint verf het licht dan??

                              dat is niet bekend,

                              maar er is dus wel bekend dat zwart/wit 89% haalt,

                              en dat verf dat aantal niet kan halen..

                              dat is het antwoord op mijn vraag

                              dus t word voor mij toch folie en heb de oplossing al voor de naden

                              groet

                              Comment

                              Bezig...
                              X