Problemen met luchtvochtigheid

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Maarten 420
    Retired
    • Apr 2013
    • 89

    #1

    Problemen met luchtvochtigheid

    Korting op 420shop
    Het schommeld heel erg in men kast momenteel staat ze 49% .. meestal tussen 60% en 50%
    men meisjes krijgen erg paarse bladstelen , en onder de bladstelen donker paarse vlekken ..12-6-13 (2).jpg12-6-13 (3).jpg

    Kan iemand helpen ?
  • Hortuz
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2013
    • 160

    #2
    Re: Problemen met luchtvochtigheid

    natte handoek(ken) ophangen, plantje ziet er gezond uit hoor
    sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

    Comment

    • Maarten 420
      Retired
      • Apr 2013
      • 89

      #3
      Re: Problemen met luchtvochtigheid

      Oorspronkelijk geplaatst door Hortuz
      natte handoek(ken) ophangen, plantje ziet er gezond uit hoor
      Thx man er hangt al 1ne in ze , hoop dat het beter gt

      Comment

      • Hortuz
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2013
        • 160

        #4
        Re: Problemen met luchtvochtigheid

        anders kun je altijd nog een ultrasone waterverdamper / luchtbevochtiger kopen

        Succes!
        sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

        Comment

        • Maarten 420
          Retired
          • Apr 2013
          • 89

          #5
          Re: Problemen met luchtvochtigheid

          Thx man , kijk anders eens naar men kweekverslagje kritiek en tips zijn welkom

          dat zal voor volgende maand zijn want nu geen geld voor.

          voor de moment staat de lv 53 % dus toch al wat verbetering
          temperatuur 26.5 me afzuiging af want daarvan was de lv zo laag.

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: Problemen met luchtvochtigheid

            Niks mis met die luchtvochtigheid, hier is het altijd tussen 50 en 60 en ik doe er helemaal niks aan.
            Een hoge LV (70 of meer) is niet goed voor je filter ook.
            Dat ieniemienie beetje kleur wat je ziet in de bladoksels komt door het onvrijwillig bewegen van het blad, stress.
            Als je een blad pakt en 3x heen en weer doet krijg je dat ook, als er een fan op de planten blaast ook, als je ze elke keer verschuift ook.
            Plantjes gewoon rustig laten groeien.

            Afzuiging zou ik wel aan laten.
            Verse lucht is veel belangrijker dan die paar puntjes LV.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Maarten 420
              Retired
              • Apr 2013
              • 89

              #7
              Re: Problemen met luchtvochtigheid

              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
              Niks mis met die luchtvochtigheid, hier is het altijd tussen 50 en 60 en ik doe er helemaal niks aan.
              Een hoge LV (70 of meer) is niet goed voor je filter ook.
              Dat ieniemienie beetje kleur wat je ziet in de bladoksels komt door het onvrijwillig bewegen van het blad, stress.
              Als je een blad pakt en 3x heen en weer doet krijg je dat ook, als er een fan op de planten blaast ook, als je ze elke keer verschuift ook.
              Plantjes gewoon rustig laten groeien.

              Afzuiging zou ik wel aan laten.
              Verse lucht is veel belangrijker dan die paar puntjes LV.
              Thx man en ik heb geen filter maar 2 buis ventilatoren van 100 mm , ik zie wel dat er veel stof in men kast ligt niet goed toch ?

              Comment

              Bezig...