gewoon 1 vraagje: inlaat/uitlaat

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jasonlala456
    Plantje
    • May 2013
    • 11

    #1

    gewoon 1 vraagje: inlaat/uitlaat

    Korting op 420shop
    mijn uitlaatafzuiger is 365m3 met flens 125
    mijn pasieve inlaat is flens 150 en 100 is dat genoeg ?
  • Dylero
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2011
    • 280

    #2
    Re: gewoon 1 vraagje: inlaat/uitlaat

    .nee.
    2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

    Comment

    • Rodigan
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 1536

      #3
      Re: gewoon 1 vraagje: inlaat/uitlaat

      Kan wel genoeg zijn... Laat je die 365 op volle debiet afzuigen?
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

      Comment

      • Pablo90
        Senior Stoner
        Member
        • Apr 2013
        • 48

        #4
        Re: gewoon 1 vraagje: inlaat/uitlaat

        licht eraan, hoeveel m2 ga je gebruiken en hoeveel watt ????

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: gewoon 1 vraagje: inlaat/uitlaat

          Dat ligt er aan of je de temperatuur 24/7 onder de 30 graden kunt houden.
          Je zuigt voornamelijk af om warmte kwijt te raken, ik kan hier vandaan niet zien hoe warm het wordt als alles een paar uur aan staat.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Dylero
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2011
            • 280

            #6
            Re: gewoon 1 vraagje: inlaat/uitlaat

            tis dat hé, krijgen niet veel info om een vraag degelijk te beantwoorden
            met een 600w hps zal het heel moeilijk worden, maar met 2x36watt tneon zal het wss wel genoeg zijn...
            maar best dat hij zijn vraag even duidelijk omschrijft met wat rand informatie ...
            2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

            Comment

            • WeedoHolic
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • May 2011
              • 780

              #7
              Re: gewoon 1 vraagje: inlaat/uitlaat

              In de regel was 't: inlaat 3x groter dan uitlaat.
              Maak je je inlaat te groot, dan zuigt je afzuiger als 't ware niet vacuum. Zo kunnen geurtjes uit je kweekruimte ontsnappen
              Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
              Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

              Comment

              • jasonlala456
                Plantje
                • May 2013
                • 11

                #8
                Re: gewoon 1 vraagje: inlaat/uitlaat

                het is een 90 op90 tent met 1.9 hoogte met een 600 watlamp

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: gewoon 1 vraagje: inlaat/uitlaat

                  En ... hoe warm wordt het als je alles een paar uur hebt draaien ?
                  Dat is het antwoord op je vraag in bericht #1.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • WeedoHolic
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2011
                    • 780

                    #10
                    Re: gewoon 1 vraagje: inlaat/uitlaat

                    Idd, het beste doe je eraan om gewoon enkele uurtjes proef te draaien maar zonder planten in je ruimte
                    Zo ken je globaal inschatten wat je kan verwachten.
                    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                    Comment

                    Bezig...