-Impact van overbemesting op de plant - Vraagje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • DaZeD
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 466

    #1

    -Impact van overbemesting op de plant - Vraagje

    Korting op 420shop
    Hallo!

    Ik heb net gemerkt dat ik al een tijdje verkeerd aan het bemesten ben, ik werk met Plagron en normaal zou ik vanaf week 7 moeten zakken van 4ml naar 3ml Alga Bloom, ik ben dit vergeten en ben maar blijven bemesten op 4ml (op 1L) ik ben bijna rond, nog een kleine 2 weken en ze gaan om.

    Maar nu zie ik dat ze een heleboel tekorten hebben, ik dacht eerst dat het mss. aan de PH zou liggen, maar nu merk ik dit op.

    Dus mijn vraag is; kan het zijn dat mijn planten geel worden van het teveel aan voeding, of zijn ze niet zo fragiel?

    Ze tonen duidelijk tekorten, sommige bladeren worden bijna wit.
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."
  • Urban
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2008
    • 4104

    #2
    waarschijnlijk een stikstof tekort een beetje alga groei zou wel lekker zijn.

    Comment

    • DaZeD
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 466

      #3
      Ik ben nu al aan het overbemesten, en ze zijn al 9 weken in bloei, ben je zeker dat ik Alga Groei mag toevoegen?

      Of zou het kunnen dat mijn EC niet goed meer is door het teveel aan voeding en dat ze daardoor te wijnig stikstof opnemen?
      -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

      Comment

      Bezig...