Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Met hoeveel weken oogst je mako haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Met hoeveel weken oogst je mako haze

    Korting op 420shop
    ff een vraagje, ik hoor diverse verhalen, de ene zegt 10 en de andere 12. nu weet ik dat je goed moet opletten dat de haze niet bruin wordt want dan ben je te laat, maar kan je oogsten met bijna 11 weken of ben ik dan al te laat, nou ik hoor graag van jullie

    #2
    Genetics: Sativa 75% / Skunk 25%
    Flowering: 60 - 70 days
    Height: 1 - 1.5 metres
    Yield: 450 - 500 grams per m2
    High: Strong up high

    Een goeie 12 weken dus

    Comment


      #3
      pffffffffff

      12 weken is ook 12 weken dus? maar hij is nu 10 1/2 en nog mooi wit en van onderen begint hij lichtbruin te worden, en als hij dus 11 weken is , volgens diverse info sites, qua thc, kleur is het handiger om te oogsten. Dus ik twijfel heel erg, je wilt niet gewicht weggooien, maar ook niet te lang door en de kans dat alles bruin is. ik vind dit echt heel moeilijk

      Comment


        #4
        jah het is vooral een beetje op gevoel afgaan; van mag in nu al oogsten of niet.

        jah want ge wilt zo snel mogelijk kunnen proeven he
        .

        post anders effe een foto kunnen we eens kijken


        Greetz
        Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
        Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

        sigpic

        Comment


          #5
          kogel door de kerk

          toppie voor je reactie's, ben vandaag ff met sample naar shop gegaan en advies ingewonnen, daar hebben ze nog meer kijk op de zaak dacht ik, en ik weet nu dat ik binnen kort hihihi lekker kan gaan proeven van mijn bloemetje. Dus ik laat je met een kleine 2 wk wel weten hoe lekker hij is, gemeen eigenlijk om je lekker te maken maar ik ben blij dat de kogel door de kerk is.

          alvast een fijn uiteinde en een rokend/smokend nieuwjaar

          Comment

          Bezig...
          X