fan contoller?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ikke84
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2012
    • 143

    #1

    fan contoller?

    Korting op 420shop
    jupla een vraagse hoe komt het als ik mijn afzuiger in de stekker van de fan controller stop valt alles uit in huis iemand ervaring hier mee
    heb nog een demper ook gekocht maar weet gelijk juist niet waar die ik moet plaatsen voor of achter de afzuiger thanks
  • roll
    Expert Stoner
    Member
    • Jun 2012
    • 76

    #2
    Re: fan contoller?

    Ervan uitgaande dat de afzuiger wel nog werkt in een gewoon stopcontact: vermoedelijk een lekstroom of kortsluiting in de controller...
    Vuilbak, of desnoods proberen te repareren als je weet waarmee je bezig bent.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: fan contoller?

      Verkeerd aangesloten ?
      RTFM !
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • ikke84
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2012
        • 143

        #4
        Re: fan contoller?

        kun je al niet veel aan verkeerd doen he gewoon stekker in stoppende afzuiger geeft geen genoeg amp om te kunnen draaien erop blijkbaar

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: fan contoller?

          Onzin. als jij die fancontroller op 100% zet moet-ie het gewoon doen.
          Pas als je terug gaat regelen komen er buitenaardse krachten bij kijken.

          Kun je er wel een 25w gloeilamp mee dimmen ?
          Anders is die controller gewoon dood.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Medical-Spliff
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2011
            • 2061

            #6
            Re: fan contoller?

            ofwel je fancontroller kapot ofwel kink in de kabel, heb dat ook eens gehad, afzuiger van jaartje oud plots bam alles weg in huis, op eind van de rit was het gewoon de kabel van de afzuiger die een kink gekregen had en had die gewoon 10cm verhangen...
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

            Comment

            Bezig...