Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflowering

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflowering

    Korting op 420shop
    Hallo, ik heb mij net 10 autoflowering seeds aangeschaft, moeten deze in rood of blauw licht opgestart geworden?
    Groetjes Vic​

    #2
    Re: Autoflowering

    Blauw = Groei
    Rood = Bloei

    Als je twijfelt vanwege dat het auto's zijn deze moeten ook eerst groeien
    2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

    Comment


      #3
      Re: Autoflowering

      Een autoflower begint al bij het begin te bloeien, dus veel groei periode hebben ze toch niet?

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Hoe lang moet ik ze dan in groei zetten?

      Comment


        #4
        Re: Autoflowering

        wel, ja ik heb me dezelfde vraag een tijdje gelede ook gesteld toen ik aan het overwegen was om auto's te nemen , uiteindelijke beslist om dat niet te doen.
        maar ik was van plan om 2 weken blauw te gebruiken en dan als de voorbloei te zien was op week op 1of2 weken tijd stapsgewijs naar rood te gaan (alleen mogelijk als je met meerdere bulps werkt bv 4x55watt Tneon)

        ik weet niet wat uw set-up is en ik heb uiteindelijk vr non auto's gekozen, dus zeker ben ik er niet van, maar ik vermoed wel dat je sowieso 2 weken goed zit met blauw, maar kijk even wat de andere hier op JD zeggen
        2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

        Comment


          #5
          Re: Autoflowering

          Comment


            #6
            Re: Autoflowering

            De bloeilampen kunnen erin als je echt bloei ziet. Niet te snel dus, anders hou je miniplantjes over.
            Ook zet je ze vanaf het begin in grote potten, niet met kleine potjes knoeien, daar belemmer je de groei ook mee.

            Je hoeft ze niet in bloei te zetten door de licht-uren te veranderen.
            Die hou je liefst de hele kweek op 18/6 of 16/8

            Autoflowers zijn eigenlijk voor buiten.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            Bezig...
            X