Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Moet ik mijn plant al oogsten? (foto's)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Moet ik mijn plant al oogsten? (foto's)

    Korting op 420shop
    Hallo lieve mensen. Ik ben voor de eerste keer mijn eigen wietplant aan het kweken. Ik heb zaadjes van Royal Queen Seeds en ze heten Royal Haze Automatic. Het is een autoflower die op 30 april zijn eerste blaadjes boven de grond stak. Vandaag is hij dus precies 10 weken oud.
    Op de achterkant van het kartonnetje waar de zaadjes in zaten staat dat de plant binnen 10 tot 12 weken klaar moet zijn.
    Nu is het zo dat bijna alle witte haartjes op mijn plant al bruin zijn, maar vorige week is de plant begonnen om onderop nog wat nieuwe topjes te maken. Daarvan zijn de haartjes nog helemaal wit.
    Ik heb wat foto's gemaakt en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Want zoals ik al zij dit is pas de eerste keer en op internet lees ik steeds dat de plantjes geoogst moeten worden als ongeveer 80% van de witte haartjes bruin zijn.


    Als aanvullende informatie, de plant heeft alleen maar voor het raam gestaan en gewoon kraanwater gekregen.


    Dit zijn de bovenste topjes aan de plant
    IMG_5401.jpgIMG_5403.jpg

    De hele plant
    IMG_5406.jpg

    En de onderste topjes
    IMG_5408.jpgIMG_5411.jpg

    #2
    Re: Moet ik mijn plant al oogsten? (foto's)

    zo te zien voornamelijk milky !!

    je kan dus oogsten !! maar je kan deze dame ook nog weekje laten staan als je wil
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment


      #3
      Re: Moet ik mijn plant al oogsten? (foto's)

      Okay dankjewel. Wat raad je dan in deze aan? is het beter om hem...ik bedoel haar nog een weekje te laten staan?

      Comment


        #4
        Re: Moet ik mijn plant al oogsten? (foto's)

        heb je graag het highe of heb je graag het stonede.
        High = nu oogste
        stoned = weekske wachten
        2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

        Comment


          #5
          Re: Moet ik mijn plant al oogsten? (foto's)

          Oorspronkelijk geplaatst door Dylero View Post
          heb je graag het highe of heb je graag het stonede.
          High = nu oogste
          stoned = weekske wachten
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment

          Bezig...
          X