Ongeveer 2-3 weken geleden begonnen met mijn plantjes, ze zijn nu ongeveer 10cm, maar ze willen totaal niet groeien, alleen de bladeren worden wat groter.
De helft ervan is ook volledig verschrompeld vorige week, die wat nog over blijven zien er wel goed en gezond uit.
Ze staan in redelijk grote potten met een grond die bestaat uit een mengeling van potgrond, grond van buiten en meststoffen (koeienschijt in een zak
).
Er staat een 250 watt lamp op 18/6 (eerste week onder tl).
De temperatuur in de kamer is tussen de 25 en 30 graden.
Ik heb 4 emmers staan met handdoeken in voor de luchtvochtigheid hoog te houden, ik kan dit echter niet meten dus geen idee als dit genoeg is.
Ik geef gewoon kraanwater dat ik in een emmer buiten zet 2 dagen zodat het dan niet meer ph neutraal is (heeft iemand mij zo gezegd, geen idee als dit klopt).
Wat doe ik mis en hoe kan ik mijn planten terug snel laten groeien?
Als ik nog meer info moet geven laat maar weten, alvast bedankt!
De helft ervan is ook volledig verschrompeld vorige week, die wat nog over blijven zien er wel goed en gezond uit.
Ze staan in redelijk grote potten met een grond die bestaat uit een mengeling van potgrond, grond van buiten en meststoffen (koeienschijt in een zak
Er staat een 250 watt lamp op 18/6 (eerste week onder tl).
De temperatuur in de kamer is tussen de 25 en 30 graden.
Ik heb 4 emmers staan met handdoeken in voor de luchtvochtigheid hoog te houden, ik kan dit echter niet meten dus geen idee als dit genoeg is.
Ik geef gewoon kraanwater dat ik in een emmer buiten zet 2 dagen zodat het dan niet meer ph neutraal is (heeft iemand mij zo gezegd, geen idee als dit klopt).
Wat doe ik mis en hoe kan ik mijn planten terug snel laten groeien?
Als ik nog meer info moet geven laat maar weten, alvast bedankt!

Comment