Van buiten naar binnen.. hoe?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MissMellow
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2013
    • 64

    #1

    Van buiten naar binnen.. hoe?

    Korting op 420shop
    Mijn plantjes moeten dit weekend van mijn man de zolder op.
    In eerste instantie wil ik ze gewoon los onder een lamp en/of zolderraam zetten.
    Ik heb eventueel nog een terrarium lamp over? (75 watt warm licht)
    Zou ik die er op kunnen zetten?

    Het zijn 4 weken oude autoflowers.
    Attached Files
    Miss Mellow gaat tuinieren! | 2013 Danish Passion
  • Escargot
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4984

    #2
    Re: Van buiten naar binnen.. hoe?

    Stel hem voor zelf op zolder te verblijven en geef hem een 75 Watt, warm licht terrarium lamp mee, je moet tenslotte concessies doen
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment

    • Cookaap
      Elite Grower
      • Dec 2011
      • 2730

      #3
      Re: Van buiten naar binnen.. hoe?

      Snel even een tl balkje of 2 kopen!

      check wel de kleurcodes hé, kleurcode 840 is de geschikte.
      Hier vind je het stukje over tl buizen.

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Van buiten naar binnen.. hoe?

        Een een paar flessen anti-beestjes spul, want zonder natuurlijke vijanden ga je last krijgen als je plantjes van buiten naar binnen gaat verhuizen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • MissMellow
          Advanced Stoner
          Member
          • May 2013
          • 64

          #5
          Re: Van buiten naar binnen.. hoe?

          bedankt voor de antwoorden! Is de TL ook straks voor tijdens de bloei? of moet er dan een andere kleurcode op?
          Miss Mellow gaat tuinieren! | 2013 Danish Passion

          Comment

          • jeanke65
            Junior Stoner
            Nieuw Lid
            • Apr 2012
            • 15

            #6
            Re: Van buiten naar binnen.. hoe?

            Voor de bloei neem je best 827. Ik gebruik voor de groei trouwens 865.

            Comment

            • Heribei
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2011
              • 1140

              #7
              Re: Van buiten naar binnen.. hoe?

              Laat ze gewoon buiten.

              Comment

              • HJM
                Wicked Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2010
                • 3714

                #8
                Re: Van buiten naar binnen.. hoe?

                Zoek een echte vent.
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment

                • MissMellow
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • May 2013
                  • 64

                  #9
                  Re: Van buiten naar binnen.. hoe?

                  Die laatste paar opmerkingen zijn geen reactie op mijn vraag
                  Miss Mellow gaat tuinieren! | 2013 Danish Passion

                  Comment

                  • Sole mio
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2012
                    • 808

                    #10
                    Re: Van buiten naar binnen.. hoe?

                    Oorspronkelijk geplaatst door MissMellow
                    Mijn plantjes moeten dit weekend van mijn man de zolder op.
                    In eerste instantie wil ik ze gewoon los onder een lamp en/of zolderraam zetten.
                    Ik heb eventueel nog een terrarium lamp over? (75 watt warm licht)
                    Zou ik die er op kunnen zetten?

                    Het zijn 4 weken oude autoflowers.
                    Boycot hem,zolang de plantjes op zolder moeten geen sex,hij zal rap bijdraaien.
                    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                    Comment

                    • Heribei
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2011
                      • 1140

                      #11
                      Re: Van buiten naar binnen.. hoe?

                      Oorspronkelijk geplaatst door HJM
                      Zoek een echte vent.
                      Vind ik leuk

                      Comment

                      • MissMellow
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • May 2013
                        • 64

                        #12
                        Re: Van buiten naar binnen.. hoe?

                        Is het zou zo raar van me dat ik compromis sluit met mijn man?
                        Miss Mellow gaat tuinieren! | 2013 Danish Passion

                        Comment

                        • Nik
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2013
                          • 2207

                          #13
                          Re: Van buiten naar binnen.. hoe?

                          Ik zou toch gaan voor 250 watt mh lampje voor je groei die ga je nog week of 3 nodig hebben & een goede ventilator ! Heb je op Zijn minst nodig
                          En hopelijk is je zolder super geïsoleerd ...


                          🔞
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                          Comment

                          • Escargot
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2013
                            • 4984

                            #14
                            Re: Van buiten naar binnen.. hoe?

                            Helemaal niet MissMelow, Ik begon misschien met een rotgeintje, ik hoop dat je het niet te slecht opvat.
                            Ik weet helemaal niets van binnenkweek, buitenkweek ook niet trouwens.
                            Ik hoop dat er iemand een duidelijk antwoord heeft op je vraag.
                            Al met al, als ik de heibel krijg, dan kies ik zelf ook eieren voor mijn geld en luister ik naar de aanwijzingen van mijn vrouwtje.
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment

                            • moreweed
                              Exquisite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2009
                              • 5939

                              #15
                              Re: Van buiten naar binnen.. hoe?

                              planten verplaats ik graag op een skateboard, met van die wieltjes weet je. Oja, en babyvuurpijltjes. Niet die knallen.

                              hoogzomer plantjes naar binnen verplaatsen.. hebben we eindelijk goed weer en dan dit joh ?
                              zou je manlief niet eens op excursie meenemen de vrije natuur in ? wat bijles bloemen&bijen enzo ?

                              Kom zeg tís 'n plantje, die hoort buiten. helemaal die autoflowers
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment

                              Bezig...