Mening kweektent

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • antilluminati
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jul 2013
    • 5

    #1

    Mening kweektent

    Korting op 420shop
    Hallo! ik wil wat meningen weten ik ga nu net beginnen met kweken en wil graag jullie meningen weten over de kweektent die ik gekocht heb!

    secret-jardin-dr150-2-compleet-met-600watt-verlichtingset.jpg

    Laat me weten wat je ervan vind
  • lange fred
    Expert Stoner
    Member
    • May 2011
    • 75

    #2
    Re: Mening kweektent

    Leuk tentje om te kunnen roken voor je Zelf.
    Ik zou er persoonlijk nog een 600w erbij hangen . Anders kom je niet goed uit.

    Een 600w schijnt effectief 1,05m2.
    Meer info over aantal potten die je erin gaat zetten?
    Welke soort zet je erin?
    waar kweek je mee? Denk aan het medium,
    hoe ga je water geven etc.....

    Comment

    • antilluminati
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Jul 2013
      • 5

      #3
      Re: Mening kweektent

      Bedankt denk ook dat ik dat dan ga doen moet klein beginnen he ik dacht 5x 15L ? ik ga stekjes kopen wat raad je me aan voor voeding en dergelijken?

      Comment

      • HJM
        Wicked Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2010
        • 3714

        #4
        Re: Mening kweektent

        5x25 of 35 ltr is beter.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Mening kweektent

          Wil je echt mijn mening ?
          Ik zal het algemeen houden, zodat ik niet elk onderdeel apart hoef af te kraken.
          Het ziet er naar uit dat je flink bezuinigd hebt op je aankoop.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • antilluminati
            Stekje
            Nieuw Lid
            • Jul 2013
            • 5

            #6
            Re: Mening kweektent

            Ja weet je wat het is als ik meer geld had gehad had ik ook zeker iets beters gekocht haha

            Comment

            • Dylero
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2011
              • 280

              #7
              Re: Mening kweektent

              ach zorg dat ge alles veilig aansluit, en schaf sowieso een davin tijdsschakelaar aan als relais, hopelijk vind je gebrom of wat extra geluid niet erg want die fancontroller zal wel wat extra dB veroorzaken.
              maar zal wel lukke

              succes
              2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

              Comment

              • antilluminati
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Jul 2013
                • 5

                #8
                Re: Mening kweektent

                Is goed zal ik doen!

                Comment

                Bezig...