Vraagje over plantje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Vken
    Retired
    • Jul 2013
    • 3

    #1

    Vraagje over plantje

    Korting op 420shop
    Hey allemaal,
    Wat plantjes betreft ben ik een echte beginneling

    Ik heb hier nu 1 plantje staan maar het probleem is dat ik niet weet of ze klaar is om geoogst te worden, ondanks alle info die ik hierover opzocht.
    Ik blijf twijfelen.
    Een vriend van me, die deze foto's zag, zei dat ik ze gewoon moet laten staan tot eind augustus maar ik denk dat het dan al te laat zou kunnen zijn want er beginnen nu al grote bladeren te verdorren en geelachtig te worden.

    Soort plant: +Speed Autoflowering (Sweet Seeds) gefeminiseerd
    Door een periode van slecht en koud weer, is de plant zowiezo later in bloei gegaan dus ik kan ook niet echt verder gaan op het aantal weken voor oogst tijd...
    Kunnen jullie me soms, aan de hand van deze foto's, zeggen of deze plant klaar is om geoogst te worden ?

    Alvast bedankt
    SAM_0060.jpgSAM_0095.jpgSAM_0051.jpg
    Attached Files
  • ROEG
    Wicked Stoner
    420 MemberMemberLucky Member
    • Nov 2012
    • 201

    #2
    Re: Vraagje over plantje

    hallo,



    succes ermee

    Comment

    • FlintStoned
      Banned
      • Oct 2012
      • 5580

      #3
      Re: Vraagje over plantje

      staan laten

      Comment

      • Vken
        Retired
        • Jul 2013
        • 3

        #4
        Re: Vraagje over plantje

        thnxs voor de snelle reactie

        Comment

        • CannaVis
          Banned
          • Jul 2009
          • 845

          #5
          Re: Vraagje over plantje

          idd,dies nog lang niet klaar!!

          Comment

          • RollUp
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2011
            • 1445

            #6
            Re: Vraagje over plantje

            Nog ff geduld hebben, ze mogen nog wel ff!
            Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

            Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

            Comment

            • Vken
              Retired
              • Jul 2013
              • 3

              #7
              Re: Vraagje over plantje

              Hier ben ik al terug.
              Met een ander probleem.
              Wat zou er hier aan de hand kunnen zijn met de bladeren ?
              Ik moet er wel bij zeggen dat deze plant gewoon op ons teras staat, het is wel een overdekt teras, het dak van dit teras heeft golfplaten dus het is er wel warm onder.

              alvast bedankt,

              vanessa
              Attached Files

              Comment

              Bezig...