canna flores

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • marsssie
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • May 2013
    • 18

    #1

    canna flores

    Korting op 420shop
    hallo, ik heb een vraagie, misschien dat jullie het weten..voor mijn amnesies, staan nou in week 8..

    heb in mijn haast prongelijk verkeerde voeding gekocht, heb paar pl staan op aarde, nu heb ik canna flores gekocht...maar mag dat ook gebruikt worden op potgrond. dus vroeg me af of dat kon...?

    thnx
  • Bombadil
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Dec 2011
    • 465

    #2
    Re: canna flores

    Je hebt bij de meeste wel een of ander retourrecht waarbij je gewoon terug mag komen met je product en je in ruil voor die geldwaarde (ze geven meestal geen cash terug) + mogelijke opleg iets anders mag kiezen.
    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

    Comment

    • Demian
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Jun 2010
      • 15

      #3
      Re: canna flores

      Je kan gewoon floris gebruiken op aarde doe ik ook.

      o wacht wel terra floris he

      Comment

      • marsssie
        Junior Stoner
        Nieuw Lid
        • May 2013
        • 18

        #4
        Re: canna flores

        Oorspronkelijk geplaatst door Bombadil
        Je hebt bij de meeste wel een of ander retourrecht waarbij je gewoon terug mag komen met je product en je in ruil voor die geldwaarde (ze geven meestal geen cash terug) + mogelijke opleg iets anders mag kiezen.

        ja thnx, ga k maar doen morgen, anders verziek ik dadelijk mijn amneesies, ze hebben t al zwaar nu..

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Oorspronkelijk geplaatst door Demian
        Je kan gewoon floris gebruiken op aarde doe ik ook.

        o wacht wel terra floris he

        hahaha ja heb al ffies een andere gehaald hier in buurt.terra flores..beetje jammer..maar goed is nie anders, morgen maar ff spul omruilen...offe volgende x hydro kweken, is ook optie..nee hou het wel bij aarde, vind t al moeilijk zat..wel waanzinnig leuk

        Comment

        Bezig...