Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kan ik auto's enkel onder hps kweken(geen MH dus)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: kan ik auto's enkel onder hps kweken(geen MH dus)

Je zult versteld staan van het verschil.

We mogen concluderen dat je met oogsten dus beter wat langer geduld kunt hebben.
    Ik zou minimaal wachten tot je 20/80 amber/milky ziet.
    De doorzichtige trichomen doen niks.
    Last edited by QnQ; 4 September 2013, 16:52.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Denk ik dus ook .. het was nooit mijn bedoeling om die AF's onder de lamp te zetten, maar moest ik nog eens opdraaien voor een elektrische kost werd ik helemaal gek! Volgend probleem is om hier in de buurt plagron producten te vinden voor de volgende ronde aangezien ik geen vervoer heb en ik betaal opnieuw niet driedubbel om aan huis te worden geleverd ... we zien wel woonde ik maar in nederland ...

Comment

Ik weet niet waar je woont, maar in elk land kun je wel growshops vinden ey..
        Voor België staat er in dit topic misschien iets: Belgische growshops

Comment

Ja Brussel ,ik woon in Gent, dan is Terneuzen 25 Km dichterbij,maar voor de rest in België vind je geen reet !
          Net alsof je enkel in de hoofdstad van Nederland je materiaal vind,ok slecht voorbeeld,....maar compleet ridicuul !!
          Last edited by smoke187; 4 September 2013, 19:45.

Comment

Er is een heel mooie growshop geopend in Terneuzen namelijk de urban garden mooie spullen daar, mischien kan iemand je een lift geven ...

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Ha , QnQ, terug een aanpassing ??zo heb je natuurlijk altijd gelijk... niks te vroeg gesnoeid want geloof het of niet als je snoeit en laat drogen worden de trich's toch milky enkel amber op de amber-kleurige pistels maar concludeert u wat u wilt te vroeg of niet autoflower's kan je niet vergelijken met een 'gewone' plant ze zijn in mijn ogen een modeverschijnsel die de indruk geven dat je topwiet kan kweken als ie 30 % ruderalis is(of meer) ??? Dit is in mijn ogen de comercieele wiet die je er af haalt ! en als je er met je auto's 14 weken over doet en nog steeds geen goede smaak in krijgt is niet enkel het comercieele eraf en heb je wiet die naar hooi smaakt,maar ben je een idioot om daar zoveel stroom en andere energie in te steken ! BTW QNQ eens kijken op jouw profiel wat jij al allemaal Zelf (alleen) gekweekt hebt want commentaar geven kan iedere idioot maar goeie raad ... kon ik nog wel een weekje of 5 gewacht(not on my watch) hebben op amber trichomen is tenslotte een ruderalis/indica en dan nog met bleu mist gekruist... slechte aankoop eigenlijk na wat nakijken
              Last edited by smoke187; 4 September 2013, 20:04.

Comment

Zo, wat een agressie ? Ik zou er even een opsteken volgende keer voor je reageert.
                Het is soms wat moeilijk interpreteren zonder leestekens, dus misschien lees ik het wel verkeerd.

Ik las in bericht #9:
                is 75% clear behalve de hoofdtop daar is het meer 60% clear

In bericht #14:
                ga voor 60/40 milky/clear nu we toch bezig zijn, maar zal eerder 50/50 worden

En in je volgende bericht tiepte je :
                qua smaak en stoned kan het véél beter

Ik trek alleen de conclusie dat je te vroeg oogst ?
                Misschien rook je ook wel te snel, als je die wiet een maandje of 2 in een weckpot laat curen zal de smaak al heel anders zijn.
                Het blijven natuurlijk autoflowers, de Ruderalis die erin zit haalt de potentie misschien wat naar beneden.
                Autoflowers zijn voor buiten, daar zijn we het wel over eens denk ik.

Op mijn profiel kun je inderdaad een paar fotootjes vinden van wat ik o.a. doe.
                Goeie raad probeer ik ook te geven, alleen wordt het soms niet zo gewaardeerd.
                Ik lig daar niet zo wakker van.

Comment

Mij heeft qnq al veel nuttige info gegeven, ik heb er al veel kunnen van leren.
                  Gewoon niet teleurgesteld Zijn, het gaat wel nog eens mis gaan dat hoort erbij.

Comment

Ok so sorry QnQ was misschien wel de teleurstelling die sprak en vooral de frustratie(en misschien ook de jagermeister) dat ik maar niet aan deftig grow materiaal geraak voor een eerlijke prijs(substraat en voeding)in dit apenland ,zodat ik zo snel mogelijk opnieuw kan beginnen maar met degelijke strains, maar is zoals je zegt ik heb er te vroeg van gerookt maar niet te vroeg gesnoeid daar blijf ik bij,heb gisteren met iemand gechat die van plan is om te snoeien na 8 weken(zelfde plant) bij mij hebben ze er goeie 13 gestaan maar geur en smaak zijn al volledig aan het veranderen in de weckpot das ook waar maar ik ben niet van plan om hier ergens te dure wiet te kopen terwijl ik 60 gram liggen heb, en de creams worden dit weekend gesnoeid iets langer dan 8 weken over gedaan ziet er zéér goeie wiet uit maar weinig. Dus we zijn het er Zeker over eens dat AF's buiten horen maar dan denk ik aan die andere commentaar dat je auto'flowers best 18 uur licht geeft de gehele cyclus ??? Maar nog eens mijn excuses man !
                    En als ik zeg dat ie qua smaak en stoned véél beter kan moet je het in het perspectief bekijken dat ik al 15 jaar wiet rook en de laatste 8 maand enkel zware amnesia en haze soorten dus.... en snel tevreden ben ik ook al niet...
                    Last edited by smoke187; 5 September 2013, 21:18.

Comment

Met autoflowers vallen binnen zéér mooie resultaten te boeken. Kweek er al jaren mee...

sigpic
                      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

De creammatic's zijn echt lekkere toppen!

Comment

Misschien een tipje voor volgende kweek als je in autoflowers geïnteresseerd bent:

"The attitude" zadenbank in UK heeft deze in z'n gamma en binnen de 2 dagen leveren ze van UK naar BE.
                          Google maar eens.

Zorg wel voor een tent die groot genoeg is
                          sigpic
                          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Aight, no problem man, ik lees 's ochtends ook wel eens berichten van mezelf waarvan ik me niet kan herinneren dat ik ze geschreven heb
                            Ik reageerde alleen op wat je zei, en daaruit concludeerde ik dat het voor jouw smaak/beleving/effect misschien beter is iets later te oogsten.
                            De theorie over het oogsten is leuk, maar THC werkt in de hersenen, en die zijn echt voor iedereen anders.
                            Wat voor mij een fijn effect heeft kan voor jou misschien weinig doen, daarom is het mooi als je naar de trichomen kijkt, dan kun je nog eens variëren, bijvoorbeeld eens oogsten bij milky, en eens oogsten bij wat meer amber.

Voeding kun je vast wel ergens online bestellen toch ? Er zijn ook shops die geen 15 euri rekenen voor het verzenden naar Belgenland.
                            Ik weet niet wat de kosten zijn binnen België, of vanuit Frankrijk, want daar zijn natuurlijk ook online shops waar je zou kunnen bestellen.

Voor de grond moet je inderdaad zelf naar de shop, dat vind ik zelf ook vervelend, ik kom daar het liefst zo min mogelijk.
                            Daarom ga ik 1x per jaar ongeveer, en dan haal ik meteen 8-9 zakken, zodat ik minstens een jaar vooruit kan.
                            Met een busje vol zakken grond kom je de controle wel door

Dope-seeds heeft ook leuke auto soortjes

Comment

Bezig...
                            X