Pech gehad? Oogst mislukt?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kefcool
    Stoner
    Member
    • Jan 2013
    • 20

    #1

    Pech gehad? Oogst mislukt?

    Korting op 420shop
    Bon, mijn allereerste kweek zit er op, maar nu vrees ik dat het wat is misgelopen...

    Ik heb mijn planten (het gaat om white widows) 9 weken laten bloeien. Ik had dat zo uitgerekend aangezien ik dan net op vakantie vertrok. 6 juli een dag voor ik op reis vertrok heb ik dus alles geknipt en in mijn tent opgehangen. Ik heb mijn afzuigsysteem op volle kracht laten draaien aangezien de luchtvochtigheid toen ik vertrok 66% bedroeg (en ik had gelezen dat 20% het optimale was.)

    Nu 17 dagen later kom ik terug van vakantie en merk ik dat de elektriciteit is uitgevallen. Ik vermoed dat dit al een hele tijd zo is aangezien alles in de vriezer volledig ontdooid is. Om mijn thermo-hygro meter staat dat de minimum luchtvochtigheid in de tent 48% was... Max was 66%
    Min 24,1 graden, Max 29,8.

    Nu alles is wel goed droog en ziet er nog vrij normaal uit (het is echter mijn eerste kweek dus geen idee hoe het er normaal hoort uit te zien.)

    Is het een ramp dat die luchtvochtigheid zo hoog is gebleven?

    -Zo ja, is er nog iets om het te redden?
    -Zo nee, dus als het geen ramp is, wat is dan de volgende stap die ik het beste onderneem? In glazen potten of? (momenteel beschik ik niet over wekpotten. Is het een ramp dat ik ze tijdelijk in plastieken doosjes bewaar?


    Alvast bedankt voor de hulp!!
  • Heribei
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2011
    • 1140

    #2
    Re: Pech gehad? Oogst mislukt?

    Foto's zeggen meer als alles wat je net hebt getypt
    Maar wel een k*t situatie voor je..
    Hoop dat het mee valt!

    Comment

    • MWay
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2012
      • 4999

      #3
      Re: Pech gehad? Oogst mislukt?

      Kan kwaad je wiet kan gaan schimmelen maar dat had je wel geroken..Plaats anders een foto van een paar toppen.

      Comment

      • kefcool
        Stoner
        Member
        • Jan 2013
        • 20

        #4
        Re: Pech gehad? Oogst mislukt?

        Photo 23-07-13 20 06 34.jpgPhoto 23-07-13 20 06 12.jpg
        Zo ziet de gemiddelde er ongeveer uit.

        Comment

        • mafferd
          Super Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 1709

          #5
          Re: Pech gehad? Oogst mislukt?

          gewoon na curren in wek potten. Lijkt mij nog prima wiet zo te zien.



          greetzz mafferd

          Comment

          • kefcool
            Stoner
            Member
            • Jan 2013
            • 20

            #6
            Re: Pech gehad? Oogst mislukt?

            Ja ik denk dat ik inderdaad geluk heb gehad. Niets van schimmel of iets dergelijk op te merken dus komt goed!

            Comment

            • Weedjewel
              Special member
              Lucky Member
              • Nov 2010
              • 808

              #7
              Re: Pech gehad? Oogst mislukt?

              Er is hier geen probleem......

              Comment

              • CannaVis
                Banned
                • Jul 2009
                • 845

                #8
                Re: Pech gehad? Oogst mislukt?

                er is hier echter 1 groot probleem...
                ik krijg zin in een toeter met die wiet!

                Comment

                • Sole mio
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2012
                  • 808

                  #9
                  Re: Pech gehad? Oogst mislukt?

                  Mischien iets te vroeg geoogst,maar t ziet er wel lekker uit. Beter zo dan niks.
                  Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                  Comment

                  • Heribei
                    Advanced Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2011
                    • 1140

                    #10
                    Re: Pech gehad? Oogst mislukt?

                    Ziet er goed en lekker uit !!

                    Comment

                    • kefcool
                      Stoner
                      Member
                      • Jan 2013
                      • 20

                      #11
                      Re: Pech gehad? Oogst mislukt?

                      Thanks!
                      En ja sommige planten waren idd jammer genoeg iets te vroeg. Maar ik had geen keus, ze moesten die dag allemaal omver

                      Comment

                      • RollUp
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2011
                        • 1445

                        #12
                        Re: Pech gehad? Oogst mislukt?

                        Iets netter knipper... Blaadjes hou ik nie zo van

                        Moet toegeven dat ik daar een zeikerd in ben
                        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                        Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                        Comment

                        • JohnnyHaze
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2012
                          • 912

                          #13
                          Re: Pech gehad? Oogst mislukt?

                          is de wiet niet een beetje scherp? met die hoge droogtemperatuur, ziet er iig lekker uit hoor

                          Comment

                          • kefcool
                            Stoner
                            Member
                            • Jan 2013
                            • 20

                            #14
                            Re: Pech gehad? Oogst mislukt?

                            @RollUp haha ja ik ben tot 4u bezig geweest met knippen, om 6u moest ik vertrekken en moest nog inpakken etc, dus heb het bij de laatsten een beetje overhaast haha

                            @Johhny ben nu aan men eerste bezig, en ik moet zeggen ik vind het vele zachter smaken dan verwacht. Dus al bij al ben ik toch blij voor een eerste keer.

                            Thanks voor de reacties iedereen, nu enkel nog potten kopen en alles komt wel goed!

                            Comment

                            • ceBep
                              Retired
                              • Jun 2009
                              • 4745

                              #15
                              Re: Pech gehad? Oogst mislukt?

                              Naar de foto weg ziet het er prima uit, een teveel aan loze bladeren zie ik ook niet.
                              Hoe de tricho's waren op het moment van oogsten weet ik niet, maar ik zou zeggen; ff laten curen en dan je oordeel geven of het mislukt is of niet.
                              Enjoy!

                              Comment

                              Bezig...