Wat is jullie mening hierover?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • edenpro
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 208

    #1

    Wat is jullie mening hierover?

    Korting op 420shop
    Iemand dit al geprobeerd (op zo'n extreme manier)
    Zoja welk resultaat leverde dit op, is dit echt een groter verschil in opbrengst?

    Vind dit ergens nog radicaal om zo overal de fanleaves grotendeels te verwijderen..


    The gras is greener at my side
  • RollUp
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2011
    • 1445

    #2
    Re: Wat is jullie mening hierover?

    Als eerste, die gast spoort niet

    Ik vind dit nogal overdreven en vraag me zelfs af of dit niet veel te veel stress oplevert. Ik ken het prinicpe van "bonzai" wel, ik haalde soms ook wat bladeren weg. Puur en alleen om de onderste toppen ook voldoende te belichten. Ik blijf er wel bij dat die fanlaves er niet voor niks opzitten en dat die wel degelijk een belangrijke functie hebben. Zomaar afknippen is voor mij een no-go.
    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

    Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

    Comment

    • Escargot
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4984

      #3
      Re: Wat is jullie mening hierover?

      Heb ik nooit geprobeerden zal dit zeker ook nooit doen.
      Lijkt mij een beetje mishandeling van plantjes.

      Heb de staart van Bambino (mijn Rotweiller) ook maar aan zijn lichaam gelaten.
      Vond ik toen ook een beetje mishandeling
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment

      • edenpro
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2011
        • 208

        #4
        Re: Wat is jullie mening hierover?

        Haha mooie vergelijking RMeyer
        Ergens wel een punt, de meeste onder ons zijn zodanig begaan met die planten dat dit uiteindelijk serieus op mishandeling lijkt
        The gras is greener at my side

        Comment

        • HOMMEL
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2012
          • 229

          #5
          Re: Wat is jullie mening hierover?

          Ik knip af en toe wel wat blad weg om wat meer licht door te laten naar onder.
          Het 'bonzai' principe heb ik nog niet uitgeprobeerd.
          Leren = Experimenteren

          Comment

          Bezig...