Te warm geweest?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • eMtsuJ
    Plantje
    Nieuw Lid
    • May 2013
    • 11

    #1

    Te warm geweest?

    Korting op 420shop
    Zoals de titel al weggeeft, vrees ik dat men plantjes het tijdens de afgelopen dagen veel te warm hebben gehad..
    Kreeg de temperatuur ook niet ondercontrole. Vallen ze nog te redden en zoja hoe? Zou het zonde vinden om ze nu te laten afsterven...

    Plant 1



    Plant 2




    Beide planten zijn Blue Cheese van Organic Earth Shop.
    Alle tips/advies is welkom.

    Alvast bedankt om men post te lezen.
  • Heribei
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2011
    • 1140

    #2
    Re: Te warm geweest?

    Waarom zouden ze er slecht uit zien dan?
    Je hebt wel een plukje budrot erin zitten. Even wegknippen

    Comment

    • RollUp
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2011
      • 1445

      #3
      Re: Te warm geweest?

      Plekje op je top kon ik niet gelijk thuisbrengen, maar toprot zal het zijn.

      Verder wat voedingstekort zo te zien. Ik zou me geen zorgen maken, is nog een prima oogst van te maken!

      Succes!
      Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

      Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

      Comment

      Bezig...