Zaadjes aan mijn planten???

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #16
    Re: Zaadjes aan mijn planten???

    Niks meer aan te doen Develin.
    Als je even je adres via pm doet, dan kom ik ze gratis ophalen over een weekje of 2-3.

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • ceBep
      Retired
      • Jun 2009
      • 4745

      #17
      Re: Zaadjes aan mijn planten???

      Ik zie wel enkele zaadhoezen, maar die kunnen leeg zijn of een zaadje bevatten. Niet erg toch?
      Als je bij het roken eentje gemist hebt, hoor je het wel

      Comment

      • develin23
        Plantje
        Nieuw Lid
        • Sep 2012
        • 11

        #18
        Re: Zaadjes aan mijn planten???

        Ik had de foto`s op een ander forum gezet op deze pagina en daar zeiden ze dat het een man of herma zou zijn?? Vandaar dat ik het vroeg!

        @QnQ wahaha houd hem liever zelf!

        Comment

        • Loustick
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Jul 2013
          • 107

          #19
          Re: Zaadjes aan mijn planten???

          Wauw Ziet er Erg lekker uit develin23
          Kastje van Lousticko
          eerste kweekje 600w Goede ronde denk ik check het effe


          Comment

          • RollUp
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2011
            • 1445

            #20
            Re: Zaadjes aan mijn planten???

            Hoe neem je iemands topic over... haha
            Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

            Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

            Comment

            • gezelligheids roker
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 227

              #21
              Re: Zaadjes aan mijn planten???

              Oorspronkelijk geplaatst door vale
              Ik zie wel enkele zaadhoezen, maar die kunnen leeg zijn of een zaadje bevatten. Niet erg toch?
              Als je bij het roken eentje gemist hebt, hoor je het wel
              om over ruiken en proeven nog maar niet te spreken

              Comment

              Bezig...