Wanneer oogsten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Escargot
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4984

    #16
    Re: Wanneer oogsten

    Hoe lang kan ik niet weten.
    De kleur is te wit en de trich lijkt nog overeind te staan.

    Als de trichs een beetje te beginnen te buigen en te verkleuren is het tijd.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment

    • DW7
      Stoner
      Member
      • May 2013
      • 24

      #17
      Re: Wanneer oogsten

      super bedankt voor je advies!

      Comment

      • Escargot
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4984

        #18
        Re: Wanneer oogsten

        Joh heb je nog even de tijd om de bloeimiddelen er uit te spoelen
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment

        • DW7
          Stoner
          Member
          • May 2013
          • 24

          #19
          Re: Wanneer oogsten

          ja inderdaad, is nu de 5e dag dat er alleen water gegeven wordt... denk dus nog paar dagen waarschijnlijk en dan knippen en drogen
          heb je daar nog advies voor? zie mijn andere topic? thanks man!!!

          Comment

          • Escargot
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4984

            #20
            Re: Wanneer oogsten

            Dan zeg ik maar zo, lig je heel erg mooi op schema ehhh Dag 55 in totaal??

            Is wel heel erg snel voor PP
            Last edited by Escargot; 6 August 2013, 22:52.
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment

            • DW7
              Stoner
              Member
              • May 2013
              • 24

              #21
              Re: Wanneer oogsten

              56 dagen is het vanaf dat de lampen op 12/12 staan.ze hebben daarvoor nog 12 dagen op 18/6 gestaan

              dus totaal 68 dagen nu.............

              Comment

              • Escargot
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 4984

                #22
                Re: Wanneer oogsten

                Dan ben je helemaal op schema, mooi toch.
                Nu even door spoelen en dan kan het knip plezier beginnen.
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment

                • DW7
                  Stoner
                  Member
                  • May 2013
                  • 24

                  #23
                  Re: Wanneer oogsten

                  heb eerst nog 12 dagen op 18/6 voorgroei laten staan dus in totaal 68 dagen nu ( 56 dagen op 12/12 nu)

                  Comment

                  • Escargot
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2013
                    • 4984

                    #24
                    Re: Wanneer oogsten

                    Staat vanaf 60 voor PP
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment

                    • Esox Lucius
                      Plantje
                      Nieuw Lid
                      • Aug 2013
                      • 10

                      #25
                      Re: Wanneer oogsten

                      Zeker laten staan heb je profijt van wel water blijven geeven nu ze geel gaan worden kunnen nog zeker paar dagen blijven eerste advies aanhouden staan er lekker bij maak je niet al te druk geduld word beloond als je ze er af haald zou ik alleen de grote blaadjes weg knippen dan laten drogen op zijn kop plant als geheel zorg dat als je ze er af haald ze net water hebben gehad zuigen ze nog vol voordat ze drogen krijg je groenere kleur daarna is makkelijker knippen succes

                      Comment

                      • DW7
                        Stoner
                        Member
                        • May 2013
                        • 24

                        #26
                        Re: Wanneer oogsten

                        Hoi allen,

                        Vandaag weer paar nieuwe foto´s gemaakt.
                        Wat ik wel zie is dat sommige plantjes meer witte haren hebben dan anderen, lijkt wel of sommioge toppen aan de bovenkant weer nieuwe lange witte haren hebben aangemaakt.
                        Of maakt dit niet zo heel veel uit volgens jullie en gaat het echt puur om de trichomen?
                        Een aantal plantjes heeft al niet meer zoveel grote bladeren, deze zijn allemaal al geel geworden en zijn weg gehaald, enkel nog de hele kleine blaadjes die er tussendoor zitten... ze drogen nu ook wel heel snel uit de meeste blaadjes, is dit niet erg??

                        alvast bedankt weer!

                        ???

                        - - - Updated - - -

                        hierbij de foto's:

                        20130807_213848.jpg20130807_213911.jpg20130807_213938.jpg20130807_214023.jpg20130807_214034.jpg20130807_215045.jpg20130807_215145.jpg20130807_215152.jpg20130807_215331.jpg

                        - - - Updated - - -

                        iemand?

                        - - - Updated - - -

                        hoe vind je ze nu een dag later?
                        Last edited by DW7; 8 August 2013, 01:46.

                        Comment

                        • Wietefras
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2013
                          • 4374

                          #27
                          Re: Wanneer oogsten

                          Denk dat je toch even een close up van de top moet maken zodat de trichomen zichtbaar zijn.

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment

                          • Escargot
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2013
                            • 4984

                            #28
                            Re: Wanneer oogsten

                            Jups,
                            come closer my dear.
                            Come close.

                            Dat je nieuwe witte haartjes krijg is normaal.
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment

                            • DW7
                              Stoner
                              Member
                              • May 2013
                              • 24

                              #29
                              Re: Wanneer oogsten

                              ze zijn inmiddels 3 dagen aan het drogen:

                              20130812_214452.jpg20130812_214456.jpg20130812_214500.jpg20130812_214511.jpg20130812_214520.jpg

                              - - - Updated - - -

                              sommige haartjes zijn een stuk bruiner dan de andere
                              de 1 is ook droger dan de ander

                              ben benieuwd hoe lang ze moeten drogen nog en of ze allemaal goed blijven............

                              Comment

                              • Escargot
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2013
                                • 4984

                                #30
                                Re: Wanneer oogsten

                                Hebben ze tenminste nog twee dagen gespoeld
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                                Comment

                                Bezig...