Is dit spint?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • LazyAssGrower
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2010
    • 146

    #1

    Is dit spint?

    Korting op 420shop
    wietplant ziek.jpg

    Ik vraag me af of dit spint is? ik hoor normaal altijd dat spint onder het blad zit..

    Groetjes LazyAssGrower
  • vapoman
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2010
    • 751

    #2
    Re: Is dit spint?

    ik zeg spint

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Is dit spint?

      Of luizen.
      Kijk even in de helpdesk, daar kun je je natuurramp vergelijken met andere foto's.

      Als ik dit binnen op een plant had zou ik 'm een reisje kliko bezorgen en mezelf voor m'n kop stompen dat ik dit niet 3 weken eerder gezien heb.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • RollUp
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2011
        • 1445

        #4
        Re: Is dit spint?

        Dat ziet er niet uit als een spintplaag...

        Wel als erg zonde
        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

        Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

        Comment

        • Escargot
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 4984

          #5
          Re: Is dit spint?

          Ik gok op luis.

          Hoop dat ik het fout heb leer ik weer eens wat
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment

          • mediwiet
            Wicked Stoner
            • Aug 2013
            • 278

            #6
            Re: Is dit spint?

            volgens mij is het idd blad luis wat een horror foto :O

            heb je ook en foto van je hele plant?

            Comment

            • ceBep
              Retired
              • Jun 2009
              • 4745

              #7
              Re: Is dit spint?

              Foto is verkeerd belicht, dus hier kun je niks van maken...dat wordt gokken!

              Check het Beestjes topic voor afbeeldingen of ga googelen naar afbeeldingen van luis of spint.

              Dit is een regelrechte infestatie, man, wat erg!
              Ik zou de hele boel afbreken, de planten wegdoen en alles eens goed gaan ontsmetten, want dit komt nooit meer goed met normale middelen!

              Comment

              • MWay
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2012
                • 4999

                #8
                Re: Is dit spint?

                Luizen.
                Als ze nog niet bloeien koude douche geven spoel je ze zo af.daarna larven van lieveheersbeestje zoeken en die loslaten.Succes

                Comment

                Bezig...